Invisibobble

Beauty

Hey!
Vandaag een artikel over de Invisibobble.
Invisibobble 1 Invisibobble 2
Dit elastiekje zag ik ongeveer een jaar geleden bij de Douglas in Duitsland. Ik had het toen al een paar keer voorbij zien komen op verschillende beautybloggs. Eerst twijfelde ik nog een beetje om de Invisibobble aan te schaffen, omdat ik elastiekjes toch altijd kwijt raak. Maar uiteindelijk vond ik het toch wel het proberen waard. Er waren een aantal kleuren om uit te kiezen, zoals geel, zwart, blauw, rood en doorzichtige. Ik koos voor blauw, want dat ik mijn lievelingskleur haha!

Het elastiekje beloofd verschillende punten:
-Geen knik meer in je haar, en voorkomt hoofdpijn.
-Door het gladde oppervlak voorkom je beschadigingen in je haar.
-Een sterke grip.

Ik heb zelf heel dun haar, en ik merk dat ik minder vaak m’n haar opnieuw vast moet maken, dan met een gewoon elastiekje. Ondertussen heb ik een tweede doosje Invisibobbles gekocht met een heel lief lichtblauw kleurtje.
Invisibobble 3 Invisibobble 4
In een doosje zitten drie Invisibobbles, en je kunt ze onder andere bij Douglas online bestellen voor €4,95.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

