Let the good times roll |Lush|

Beauty

Hey!

Ik wil je heel graag kennis laten maken met één van mijn favoriete gezichtsreinigers. Namelijk de ‘Let the good times roll’ van Lush. Ik heb dit potje al een stuk of vijf keer opnieuw gekocht, omdat ik het zo’n fijn spul vind.

2015-06-08 13.28.36 2015-06-08 13.29.07

Dit is de pot met de naam en de ingrediëntenlijst, deze zijn altijd vers, en daarom moet je goed op de houdbaarheidsdatum letten.

Zelf heb ik een hele vettige, rode huid met acne, daarom is het fijn dat er talkpoeder inzit tegen het vettige gevoel. Daarnaast zit er ook kaneelpoeder in verwerkt, wat ervoor zorgt dat de roodheid wat minder wordt, en bacteriën tegen gaat.

Zoals op de zijkant van de pot staat uitgelegd, neem je en kleine hoeveelheid op je hand (ongeveer zo groot als een knikker) en meng dat met een beetje water tot een pasta. Ik vind het fijn om dit elke avond onder de douche te doen, en neem ook meteen een stukje van m’n hals mee. Zo is mijn gezicht gereinigd en weer lekker zacht.
2015-06-08 13.29.36

Er zitten stukje popcorn in en de geur is het allerbeste: het ruikt naar koekjes!

De prijs van 100 gr. is €9,90 en is te koop in de winkel en webshop van Lush.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

