Carmex |lipbalm|

Beauty

Hoi!
Vandaag een artikel over mijn favoriete lippenbalsem van Carmex.
2015-06-27 13.44.44
Ik heb snel droge lippen, en soms gaan ze dan ook pijn doen. Daarom heb ik altijd lippenbalsem bij me, en overal in huis ligt wel een tube of een potje.

Een aantal jaar geleden kwam ik in de DM in Oostenrijk een klein geel potje tegen van Carmex. Ik nam het mee om het te proberen, en werd meteen groot fan. Jammer genoeg ging het potje op, en ik heb het in Nederland toen niet meer gezien.
Gelukkig ben ik Carmex in Engeland en Zweden wel weer tegengekomen, en heb toen meteen een aantal nieuwe gekocht.
2015-06-27 13.53.00 (klik om in te zoomen)
Wanneer je het net op je lippen hebt gesmeerd, gaat het een beetje tintelen. Dat komt door de menthol die erin zit. Ik vind dit heel prettig aanvoelen, en merk meteen dat de lippenbalsem z’n werk doet. Ik heb daarna gladden lippen, en het droge en trekkerige gevoel is weg. De lippenbalsem heeft een beetje een dikke substantie, maar is gemakkelijk uit te smeren.
2015-06-27 13.45.39
De lippenbalsem is transparant, en ruikt naar mint en limoen, met een klein vleugje vanille. Je kunt Carmex kopen in een stick, een potje of een tube. Er zijn ook nog verschillende smaken zoals kers, aardbei of granaatappel.

Je kunt Carmex online kopen, en ik heb het ook gezien bij Urban Outfitters

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Carmex |lipbalm|

Geef een reactie

