Fun! | Washi Tape |

Geen categorie

Hoi!
Misschien heb je het al een op verschillende blogs of Youtube voorbij zien komen: Washi Tape.
Super leuk en handig tape dat voor verschillende doel einde gebruikt kan worden, en ook weer makkelijk te verwijderen is.
2015-06-30 17.05.58
Mijn zusje en ik hebben ondertussen al een hele verzameling gespaard, en vandaag laat ik twee leuke ideeën zien die iedereen kan doen.

De eerste is een decoratie tip, namelijk een letter beplakken met Washi Tape.

Je kiest de Washi tape die jij het leukste vindt, en legt die over de breedte van de letter. Je knipt de stukjes die niet op de letter liggen af, en vouwt e.v.t. de overige stukjes langs de rand.
Op deze manier is de letter een stuk vrolijker!
2015-06-30 17.00.55

De tweede tip is leuk voor als de scholen weer beginnen, namelijk je schriften op pimpen zoals jij wilt.

Ik heb een aantal schriften die ik niet meer zo leuk vind en een beetje saai zijn. Daarom leek het me een leuk idee om het schrift te beplakken met Washi tape. Je doet hetzelfde als met de letter, en vouwt de overige stukjes om in de binnenkant van het schrift. Je kunt het helemaal doen op de manier die jij het leukst vind, en zo zijn jouw schriften weer helemaal klaar voor het nieuwe schooljaar!
2015-06-30 17.11.59

De Washi Tape die je in dit artikel voorbij ziet komen, zijn van de Hema en de Action. De prijs verschild tussen de €0,99 en €2,50.
Een letter kun je kopen bij bijvoorbeeld de Xenos.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

