☀️Summer Essentials☀️

Geen categorie

Hoi!

Vandaag een artikel over mijn summer essentials, oftewel producten die ik vaak in de zomer gebruik. 
2015-07-01 15.03.55

Ik begin bij de zonnebrand, omdat ik dat heel belangrijk vind. Deze is van Australian Gold. Hij heeft SPF 30 met instant bronzer. Deze gebruik ik voor m’n lichaam. Ook heb ik de gewone clear variant, en die gebruik ik voor m’n gezicht. De geur is moeilijk te omschrijven, een beetje kauwgombal/kokos geur, echt heel lekker! Je kunt ze kopen bij Etos en Kruidvat.

Nadat ik in de zon tijd heb doorgebracht, ga ik lekker douchen met een fruitige douchegel, en smeer mezelf daarna in met Aloe Vera bodygel van Vaseline. Dit is een verkoelende gel, die lekker is op warme dagen.
2015-07-01 14.48.36
Op zonnebrand na is deodorant het allerbelangrijkste voor mij. Ik vind de deo’s van de DM het beste. Ze hebben er heerlijke geuren, en je blijft ze ook lang nog ruiken voor nog geen euro!
Een deodorant in vaste vorm is natuurlijk ook prima!
2015-07-01 14.49.15

Qua gezichtsverzorging gebruik ik een matterende gezichtsgel van Yves Rochier. Deze helpt mijn vettige huid tegen glimmen.
En natuurlijk een lippenbalsem van Carmex die de droge lippen tegen gaat.

Soms pak ik een BB-Cream erbij om mijn huid een beetje egaler te maken. Deze is van Sleek en is voor mijn hele lichte huid net goed. Daarna poeder ik het af met de transparante poeder van Essence.

Mijn ogen houd ik altijd rustig, en gebruik alleen waterproof mascara van Max Factor. (2000 Calorie)
2015-07-01 14.50.02

Ook vind ik het leuk om mijn nagels te lakken. Op mijn teennagels heb ik meestal roze of heel licht roze, dat neigt naar wit. En op m’n vingernagels varieert het vaak in allerlei tinten roze of blauw.

En als laatste, maar zeker niet onbelangrijk, een zonnebril. Deze heb ik laatst bij de Primark gekocht voor €1,50.

Dit waren mijn summer essentials! Ik hoop dat je een geweldige zomervakantie hebt, die je nooit meer vergeet!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

