Soap & Glory |The Richteous Butter|

Geen categorie

2015-07-01 15.07.48
Hoi!

Heb jij ook van die dingen die je héél graag wilt kopen wanneer je in het buitenland bent? Dat kan komen doordat je er al zoveel over gehoord hebt, of je hebt het al eens gekocht en je bent er zo enthousiast over, dat wanneer je de kans krijgt het weer koopt.

Ik heb dat met een aantal producten. Vorig jaar was ik in Londen en toen ben ik bij het Soap & Glory schap wezen kijken in Boots. Ik had het merk al een aantal keer langs zien komen bij op het YouTube kanaal van Zoella.

Ik was een aantal producten aan het bekijken en ruiken, en The Richteous Butter sprak mij het meeste aan.
2015-07-01 15.08.38 Righteous Butter

De body butter is een dikke en romige crème, die je gemakkelijk uitsmeert op de huid. De geur is echt heerlijk, en niet te overheersend. De crème plakt niet, en blijft echt heel lang zitten. M’n huid is de volgende dag nog steeds zacht!

De geur van The Richteous Butter is een mix van bloemen, bergamot, mandarijn en houtachtige noten.
2015-07-01 15.22.26  2015-07-01 15.09.06

(klik op de foto voor de ingrediëntenlijst.)

Dit jaar ben ik de body butter ook tegen gekomen in CentrO te Oberhausen, en heb hem weer opnieuw gekocht, omdat ik hem zo fijn vind.

Soap & Glory is te koop bij Boots, en ook bij de Douglas in het winkelcentrum in Oberhausen.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

