Nivea |Double Effect Oogmake-up Remover|

Geen categorie

Hoi!

Vandaag een artikel over mijn favoriete oogmake-up remover van Nivea.
Nivea Double Effect
Voorheen gebruikte ik meestal vochtige make-up remover pads. Ik vond ze een tijdje prima werken, maar op gegeven moment werd de huid rond m’n ogen droog en ging het irriteren.
Daarna ben ik overgestapt naar pads met olie, maar dat vond ik ook niet prettig vanwege het vettige laagje dat deze achterlaten in en rond de ogen.

Toen ik in de winkel liep met een vriendin, zei ze dat de double effect oogmake-up remover goed voor haar werkte. Ik wilde hem graag proberen, en sinds dien heb ik misschien al wel meer dan tien flesjes opgemaakt.

Voordat je de oogmake-up remover gebruikt, moet je goed schudden. Dit zorgt ervoor dat de twee delen met elkaar worden gemengd, en dan kun je de make-up verwijderen. Het bovenste deel bestaat uit olie, en het onderste deel is water.
Nivea Double Effect1 2015-07-04 15.50.21 (klik om in te zoomen)

Ik vind dat de remover wel een heel klein vettig laagje achter laat, maar deze is niet storend, en het blijft ook niet in m’n ogen zitten.
Mijn waterproof mascara gaat er goed af, en ik hoef niet hard te wrijven.

De dop van de fles moet je eraf draaien, en dat moet je wel snel doen, anders zijn de twee delen al gescheiden.
Nivea Double Effect2
In de fles zit 125 ml. Je kunt het kopen bij de drogisterij, en de prijs is €6,10

Geef een reactie

