Tip |School Agenda’s|

Geen categorie

2015-07-07 16.53.24

Hoi!

Ik begrijp dat je er nog niet aan wilt denken, maar na de zomervakantie is het prettig om al je schoolspullen al bij elkaar te hebben, zodat het nieuwe schooljaar goed begint.

Zelf hoef ik geen boeken meer te kaften, of een geodriehoek of passer aan te schaffen, maar ik koop wel altijd een agenda.

Toen ik op de middelbare school zat, kocht ik altijd een agenda van bijv. Hitkrant of Blond, die ik daarna nog helemaal vol met stickers plakten. Maar nu heb ik liever een rustige agenda, dat wat overzichtelijker is.
Ik gebruik de agenda op m’n mobiel nauwelijks, omdat ik het liever op papier zet.

Vorig jaar kocht ik een agenda met ringband van de Hema, en die vond ik heel prettig werken. Daarom ben ik dit jaar ook weer voor een agenda gegaan van de Hema. Dit keer zonder ringband, omdat deze nog wel eens aan m’n sportspullen bleef hangen.
2015-07-07 16.52.54
De agenda is binnen in vrij neutraal en heeft bladzijdes met een vel oranje en rode omlijning.
2015-07-07 16.49.042015-07-07 16.51.14
Er zijn ook een aantal bladzijdes voor cijfers, roosters, notities en adressen. De agenda is €6,95

Mijn zusje is ook voor een agenda van de Hema gegaan, en die vind ik ook super leuk!
De binnenkant is neutraal en overzichtelijk.
2015-07-07 16.52.212015-07-07 16.56.52
Deze agenda is €3,95

Natuurlijk kun je ook je eigen agenda maken! Bij de Hema hebben ze ook agenda’s met een blanco voorkant, waar je je eigen creaties op los kan laten, of je gebruikt een schrift die je niet meer gebruikt, zoals in dit voorbeeld.

Ik heb hier een oud notitieboekje gebruikt, en op elke bladzijde verschillend Washi tape gebruikt om lijnen te maken voor de dagen.

2015-07-07 16.58.37
2015-07-07 16.59.472015-07-07 16.59.14

Ik wens je alvast veel succes in het nieuwe schooljaar!

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Tip |School Agenda’s|

  1. Wat een leuke agenda’s heeft de Hema nu! Ik heb zelf een heel neutrale notitieboek gekocht en die ga ik zelf helemaal opvrolijken en versieren. Heb ik ook wat te doen in mijn vakantie.

    Like

Geef een reactie

