Maybelline Baby Lips |Dr. Rescue|

Geen categorie

Hoi!

Ik heb al een keer verteld dat ik altijd en overal lippenbalsem heb liggen. Nu pakte ik laast mijn Baby Lips, en werd weer enthousiast. Daarom vandaag een artikel over de Dr. Rescue lipbalm, die je lippen komen redden!
2015-06-30 17.18.49
Misschien ken je de gewone Baby Lips al, die zijn heel fijn. Maar de nieuwe Baby Lips Dr. Rescue zijn naar mijn mening nog fijner! Ik heb twee varianten die ik vandaag wil laten zien.

De eerste is Too Cool. Deze is transparant, en glimt een beetje op je lippen. Het prettige aan Dr. Rescue is dat er menthol in verwerkt zit, wat ervoor zorgt dat wanneer je het op je lippen smeert, je een fris en tintelent gevoel krijgt. Deze lippenbalsem maakt mijn lippen minder droog en trekkerig.
2015-06-30 17.17.59 2015-06-30 17.25.59

De tweede is Smoothing Sorbet. Deze heeft een mooie donker rode/roze kleur. Het doet me denken aan een kers! Ik vind dit een fijne lippenbalsem. De kleur is subtiel op je lippen, en je kunt hem daarom de
hele dag door dragen.
2015-06-30 17.19.26 2015-06-30 17.21.46

Maybelline Baby Lips is te koop bij het Kruitvat en de Etos. Je kunt ze ook bestellen via Bol.com

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

