Kneipp |Limited Edition Douchegel|

Beauty

Hoi!

Vandaag een artikel over de Kneipp Limited Edition douchegels. 2015-07-14 18.39.57
Ik heb al verschillende producten van Kneipp gebruikt, en heb al een aantal favorieten van het merk, zoals de douche foam met eucalyptus geur, en de lavendel bodylotion.
Nu heeft Kneipp twee limited editions douchegels uitgebracht die heerlijk zomers ruiken. Eens kijken of er een nieuwe favoriet bijkomt!
2015-07-14 18.47.24
De eerst is ‘Zomergevoel’ en hij ruikt naar watermeloen en munt.

Op de verpakking staat:
Met de verzorgende, zeepvrije, Kneipp douche ‘Zomergevoel’ beleeft je een verfrissing tijdens de zomer. De plantaardige formule verbetert het huidgevoel tijdens en na het douchen.
Onderzoek bevestigd daarnaast dat de huid tegen uitdrogen wordt beschermd.

Verder beloofd Kneipp:
-Natuurlijk verzorgende werkstoffen.
-Zonder conserveringsmiddelen.
-Zonder paraffine, siliconen, en mineralen oliën. -Huidverdraagzaamheid bevestigd door dermatologen.
-Kneipp respecteert het welzijn van mensen en dieren.

Ik vind deze douchegel erg lekker! De geur is erg zoet, dus daar moet je wel van houden. Ik ruik voornamelijk watermeloen, en niet zozeer de munt. Dat vind ik wel jammer. De kleur is roze, en hij schuimt lekker.

2015-07-14 18.48.29
De tweede is ‘Tropische Verrassing’ en ruikt naar mango en stervrucht.

Op de verpakking staat:
Met de verzorgende, zeepvrije, Kneipp douche ‘Tropische Verrassing’ beleef je een minivakantie onder de douche. De plantaardige formule verbetert het huidgevoel tijdens en na het douchen.
Onderzoek bevestigd daarnaast dat de huid tegen uitdrogen wordt beschermd.

Deze vind ik ook lekker! Naar mijn mening ruikt de douchegel meer naar mango en sinaasappel. De kleur van de gel is oranje. Als ik de douche uit stap is m’n huid schoon en zacht.

Ik vind Zomergevoel het lekkerst, omdat ik zelf niet zo’n fan ben van de sinaasappel geur die ik wat overheersend vind.

De douchegels zijn deze week in de aanbieding bij het Kruidvat voor €2,69. Er zit 200 ml in de tube.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Kneipp |Limited Edition Douchegel|

Geef een reactie

