Zomer Tip – Vaseline |spray & go|

Geen categorie

Hoi!

Vandaag een snelle en verzorgende tip voor tijdens de warmere dagen.

2015-07-03 12.31.37
In de zomer heb ik niet altijd zin om een dikke body lotion of body butter op te smeren, want dat droogt dan niet snel genoeg, het plakt of het is gewoon te warm voor een dikke crème.

Nou had ik laatst zo’n moment, en ging door m’n body crèmes. Ik had de Vaseline fles in m’n hand, en bedacht me dat ik een keer had gelezen dat je deze fles in de koelkast kunt zetten. Dus dat leek me een goed plan!
2015-07-03 12.33.39 (klik op de foto om in te zoomen)

Na een tijdje haalde ik de fles uit de koelkast, en spoot m’n armen en benen ermee in volgends de aanwijzingen op de achterkant. De spray was lekker verkoelend, en trok snel in. De geur is niet overheersend, en m’n huid was lekker zacht.
2015-07-03 12.36.30 2015-07-03 12.36.50
Spray & Go!

Er zijn nog drie andere varianten namelijk, Aloë Fresh, Cacoa Radiant en Advance Repair.

De Essential Moisture, Aloe Fresh en Cacoa Radiant zijn €7,29.
En de Advance Repair is €8,29.
Te koop bij de drogisterij.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Zomer Tip – Vaseline |spray & go|

Geef een reactie

