|Tips| Two Travel Things

Lifestyle

Hoi!

Vandaag twee leuke kleine tips die leuk en handig zijn voor op reis.
Travel
Ik liep laatst door de school campus van de V&D. Daar hadden ze hele leuke spullen van Paperchase, een Engels merk. Ik heb twee dingen gekocht die ik leuk en handig vind voor op reis en vakantie.

Het eerste item is een reisdocumenten mapje.
2015-07-14 18.37.27
Ik vind het altijd fijn om al mijn documenten bij elkaar te hebben op reis, zodat ik alles snel uit m’n tas kan pakken, en snel weer terug vind.
Ik zag dit reisdocumenten mapje, en vond dat dit wel goed bij mij past.
Het mapje bestaat uit drie vakjes voor bijvoorbeeld je paspoort, vliegticket of hotelpas. Mij leek dit een super handig mapje om alles bij elkaar te houden!
2015-07-14 18.37.45
Het mapje is €5,50.

Het tweede item is een notitieboek.
2015-07-14 18.37.08
Ik wil dit notitieboek gaan gebruiken voor mij reiservaringen. Het klinkt misschien gek, maar vaak als we het thuis over een plaats hebben waar we ooit zijn geweest, dan weet ik dat niet meer precies. Ik ben dan gewoon vergeten wat we daar gezien en gedaan hebben. Dat komt waarschijnlijk door al die indrukken die het op mij gemaakt hebben.

Door het op te schrijven kan ik het later weer terug lezen, en vergeet ik niet meer wat ik nou precies beleefd heb in een land of plaats. Het lijkt me ook heel leuk om er foto’s bij te plakken.
Het is een dik notitieboek met brede schrijflijnen, en heeft een vrij harde kaft.
De prijs is €14,-

Ik kende hiervoor Paperchase nog niet, maar ze hebben hele leuke dingen, dus kijk vooral even op de site voor inspiratie!

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|Tips| Two Travel Things

  1. Oh mijn God, ik houd van Paperchase! Leuke spulletjes! Misschien kun je naast dingen op te schrijven, ook foldertjes/foto’s en andere dingen erbij plakken. Dit doe ik zelf ook, en dat maakt de herinneringen nog levendiger!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

