Buffy |Lush|

Geen categorie

Hoi!

Vandaag een artikel over Buffy, een scrub en body butter in één.
2015-07-14 18.31.27

Ik liep laatst door de Lush winkel, en was opzoek naar een scrub die ik wil gaan gebruiken voor het scheren. Een medewerkster vroeg of ze kon helpen, en raadde mij Buffy aan.

Ze probeerde het uit op m’n arm. Eerst maak je jezelf nat, en dan ga je met Buffy in rustige rond draaide bewegingen over je lichaam. Daarna spoel je je af, en het resultaat is een gladde en zachte huid, die nog wel een beetje vettig aanvoelt.
2015-07-14 18.29.17
In Buffy zitten gemalen amandelen, rijst en adukibonen, die m’n huid lekker scrubben. Je kunt zelf weten hoe hard je ermee over je huid wrijft. Het verwijdert de dode huidcellen, en de oliën maken de huid lekker zacht.

Het prettige is dat je na het douchen jezelf droog dept, en je niet persé meer hoeft in te smeren. Ik had na het scheren wel een droge huid gekregen, dus die heb ik naderhand nog wel ingesmeerd.
2015-07-14 18.32.12

Op de site van Lush staat dat Buffy voor je billetjes is, maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kunt het voor je hele lichaam gebruiken.

Buffy ruikt naar cacoaboter, maar het is licht, en niet overheersend. Ik vind het wel lekker.

Buffy is te koop bij Lush in de winkel en de webshop in 90 gr. (€10,95), en 200 gr. (€17,95).

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Buffy |Lush|

Geef een reactie

