Palmer’s |Heel Repair|

Geen categorie

Hoi!

Vandaag een artikel over Palmer’s Heel Repair.

DSC03017

Ik was vorig jaar een paar dagen in Londen. Misschien weet je wel dat je heel wat kilometers aflegt, en na een tijdje kreeg ik wat pijnlijke voeten. Voornamelijk m’n hielen waren droog en het eelt onder m’n hiel was hard, en dat was niet zo prettig.

Dus toen ben ik naar Superdrug gegaan om iets verzachtends te zoeken. Ik kwam deze stick tegen, en besloot het te proberen. In de avond voordat ik ging slapen bracht ik het product aan op de hielen. Je moet goed oppassen als je daarna over gladde vloeren loopt, dat je niet uitglijd!

Ik merkte vrijwel meteen dat m’n hielen al lekker zacht en glad werden door de pepermunt olie die erin zit. De volgende ochtend werd ik blij wakker, want m’n hielen waren lekker zacht geworden. Natuurlijk is het eelt niet weg, dus als je weer een eind loopt, krijg je wel weer wat last ervan, maar tijdens een steden trip is het een prima product. Je kunt het telkens opnieuw aanbrengen.

DSC03028 DSC03022
De stick zit in een plastic omhulsel met een draaidop. Wanneer je met het product aan de rand komt, kun je aan de onderkant de stick omhoog duwen. Dit moet je heel voorzichtig doen, want hij kan plots te ver omhoog schieten, zodat hij uit het omhulsel valt. Ik heb dit helaas één keer gehad, en ik kreeg hem er met moeilijkheid weer terug in.

De geur vind ik lekker! Ik vind het vooral ruiken naar shea butter, cocoa butter en heel licht pepermunt. De geur is niet te overheersend.

DSC03024 DSC03025 Voor                                                   Na

Ik ga liever voor een crème in een tube, maar voor op reis is dit heel handig, omdat het niet vloeibaar is, en het past gemakkelijk in je toilettas. Ik vind dit product ook rijker dan een voeten crème, dus ook lekker in de winter.

In de stick zit 25 gram. Je kunt de Palmer’s Heel Repair kopen bij Superdrug en via Amazon.
De prijs is in Engeland 4,99 Pond omgerekend op dit moment komt dat uit op €3,53.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

