I Love Summer Tag

Tag

Hoi!

Vandaag een tag die ik zag op misslipgloss.nl. Ik beantwoord 10 vragen over de zomer☀️ Let’s Go!

I love summer Tag1

🍦Wat is je favoriete ijs smaak?
Ik heb niet persé favoriet, maar ik vind Italiaans ijs erg lekker, en meestal ga ik dan voor watermeloen, mango of yoghurt.
Verder vind ik de Magnum Pink erg lekker, en een Festini Perenijsje.

👙Welke kledingstukken vind jij in de zomer onmisbaar?
Een leuke korte broek en een bikini.

DSC03032

🍹Wat is je favoriete zomerse drankje?
Ik vind ice tea altijd erg lekker, of sinaasappelsap.

🌊 Wat is je lievelings activiteit in de zomer?
Ik vind het super leuk om naar het strand te gaan, om lekker langs de zee te lopen of te liggen in het zand.

2015-07-21 14.04.56

💄Hoe ziet jouw zomerse make-up look eruit?
In de zomer gebruik ik waterproof mascara, en misschien een beetje BB Cream. Maar meestal zit er zonnebrand op m’n gezicht, dus dan vind ik het niet nodig.

DSC03048

🎧 Wat is jouw favoriete zomerse liedje?
Ik heb geen zomerplaylist, ik luister meestal naar popmuziek. Ik vind ‘Fun’ van Pitbull en Chris Brown wel leuk, of ‘Shine’ van Years and Years. Ook Brandon Flowers – Can’t Deny My Love zit vaak in m’n hoofd.

🍔Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Als het warm weer is vind ik salade erg lekker met gebakken aardappelschijfjes.

🌻Wat is jouw ultieme zomer DIY?
Ik ben niet zo goed in DIY’s, maar een lekker fruitdrankje vind ik ook een leuke DIY.

🌹Wat voor geurtje draag jij zomers?
Ik draag niet veel zware geuren in de zomer, meestal pak ik Daisy van Marc Jacobs of een body splash van The Body Shop of Victoria Secret.

DSC03040

🏊Welke plannen heb jij voor de zomer?
Ik heb geen vakantieplannen, maar ik denk een paar dagen naar Duitsland, of gewoon lekker naar het strand.

Dit waren de vragen. Als je het leuk vind, vul hem dan vooral zelf ook in!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

