July Favorites

Favorieten

Hoi!

Vandaag laat ik mijn favorieten van juli zien op het gebied van beauty, food en series/films.
DSC03080
💄Beauty:
Lady Speed Stick:
Een prettige deodorant in een stick, de geur vind ik lekker fruitig en poederig. Hij zorgt ervoor dat ik niet snel last heb van transpiratievocht.
DSC03074

Bebe Douchegel:
Deze douchegel heb ik bij de DM in Duitsland gekocht. Ik vind de geur heerlijk! Het is een zoete granaatappel geur, en helaas is de fles alweer leeg.
DSC03075

Hema wenkbrauw potlood:
Dit is wenkbrauw potlood nr. 01. Ik heb donkere wenkbrauwen, en gebruik dit potlood graag om ze in te kleuren. Ook vind ik het fijn dat er al een borsteltje aan zit.
DSC03073

Purol Zalf:
Ik ben een enorme fan van deze zalf. Ik heb al drie blikjes opgemaakt, en over één blikje doe ik langer dan een jaar. Ik gebruik deze zalf heel vaak voor droge of geïrriteerde plekjes, maar het meest voor m’n droge lippen. De zalf is lekker dik, en blijft er lang opzitten.
DSC03072

🍕Food:
2015-07-11 09.34.43
De zuivelhoeve ontbijt yoghurt met muesli:
Ik ben altijd al een slechte ontbijter geweest, ’s ochtends heb ik gewoon niet veel trek. Toch wil ik wel altijd wat in m’n maag hebben om de dag goed te beginnen.

Nu zag ik in de supermarkt bakjes staan met yoghurt en daarboven een dekseltje met muesli kruimels.
Er waren twee smaken: aardbei en honing. Ik heb ze allebei geprobeerd, en vind ze echt heel lekker! De bakjes zijn ook super handig voor onderweg, want in het apparte bakje met muesli zit ook een lepeltje.

2015-07-14 13.04.09
Simit Sarayi broodje kip:
Ik kwam dit tegen in Den Haag. Ik liep langs de winkel, en in de vitrine lagen allemaal heerlijk uitziende broodjes. Het bleek een Turkse bakker te zijn. Ik had nog nooit Turkse broodjes gezien of gegeten. Ik nam een broodje met kip, want daar had ik wel zin in.
Aaaahh wat is dit lekker!

2015-07-19 13.29.11
Milka Choqsplash:
Wat kan ik zeggen, een heerlijke chocoladereep, met heuveltjes waar zachte hazelnoot stroop inzit. Je kunt het vergelijken met gesmolten Nutella.

🍹Drinken:
Ik drink elke dag thee. Ik heb niet zozeer één favoriete smaak, maar in de ochtend drink ik meestal de Goedemorgen Thee van Pickwick, en de rest van de dag Rooibos Thee of groene thee.
2015-07-11 09.36.38

🎬Series/Films:
-Arrow
DSC03070
Ik heb nu twee seizoenen af gekeken, en wacht met smart op het derde seizoen!
Het gaat over Oliver Queen die door schipbreuk 5 jaar op een eiland overleefd heeft. Op dat eiland heeft hij van alles mee gemaakt, en dat heeft hem veranderd. Wanneer hij terug keert naar huis is het belangrijkste wat hem te doen staat de bad guys uit de stad een lesje leren, en zijn familie beschermen.

Dit waren mijn favorieten van juli, laat vooral in de comments weten wat jouw favorieten waren deze maand.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

