My Travel Essentials |Zomer 2015|

Beauty, Essentials

DSC03208
Hoi!

Vandaag laat ik de producten zien die ik meenam op een vierdaagse vakantie. Al deze producten heb ik elke dag gebruikt, en daarom zijn het mijn travel essentials.

DSC03179Goede

Haar:
Natuurlijk neem ik een borstel mee. Dit een Tangle Teeser, die niet zo heel groot is, dus hij paste goed in m’n toilettas.
Ik neem ook shampoo en conditioner van Aussie mee voor schone haren.
Met warm weer is het lekker om je haar vast te doen, en dat doe ik met mijn Invisibobble.

Lichaam:
Ik vind het altijd fijn om mini producten mee te nemen, want die nemen weinig plek in m’n toilettas. De mini’s die ik mee nam waren een deodorant van Nivea, een douchegel van Balea in de geur limoen en aloë vera.
Ook nog een after sun lotion van Nivea, voor na het douchen. Als laatste had ik een mini flesje parfum mee, die je wel eens krijgt bij een parfumerie.

Overdag had ik een grote fles zonnebrand van Australian Gold in m´n rugtas zitten, want de zon scheen fel.

Gezicht:
De mascara die ik gebruikte was een mini van Benefit They´re Real.
Ik nam een oogmake-up remover mee en watjes, om ’s avonds m’n mascara er weer af te halen.
Mijn gezicht smeerde ik in met The Fab Pore van Soap & Glory.
Ik nam m’n wenkbrauw potlood mee van de Hema, en als laatste een blikje Purol voor m´n lippen die heel droog worden in de warmte.

DSC03184Goede

Dit waren mijn travel essentials van dit jaar! Welke producten neem jij graag mee?

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

