Nieuw |Birkenstocks|

Nieuw

Hoi!

Ik draag vanaf kinds af aan al Birkenstocks. Eerst waren het slippers met drie bandjes, en daarna teenslippers.

Vandaag laat ik mijn nieuwe Birkenstocks zien, die ik in Koblenz, Duitsland heb gekocht.

DSC03225
Ik had al de gewone teenslipper variant in het wit, maar deze heb ik nu al zo lang dat het weer eens tijd werd voor iets nieuws.

2015-08-02 21.15.57

Ik had al wat rond gekeken op de site van Birkenstocks, maar ik koop liever schoenen of slippers in de winkel.
Nu zag ik deze slippers in een schoenenwinkel, genaamd Lahr, en die vind ik heel erg leuk! Het zijn witte Mayari’s. Er zit een bandje om je grote teen, en twee bandjes die over je voet zitten. De gespen zijn zwart en mat.

Ik vind Birkenstocks overal bijpassen, of het nou een lange broek, korte broek, rokje of jurkje is.

DSC03229 DSC03223

Ik vind ze heel erg lekker zitten, en ze ondersteunen m’n voeten goed. Met deze slippers kan ik weer heel wat kilometers vooruit! Ze waren €49,95.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

