Shoplog |Vakantie 2015|

Beauty, Shoplog

DSC03276 - kopieHoi!

Ik ben dit jaar een paar dagen naar Duitsland en Limburg geweest, en het leek me daarom leuk om te laten zien wat ik daar heb gekocht.

DSC03204Goede

In een leuk plaatsje genaamd Rüdensheim zat een grote DM. Daar heb ik het meeste van deze producten gekocht. Ook in Bergisch Gladbach ben ik goed geslaagd.

Ik koop graag producten bij de DM, omdat het helmaal niet duur is. Het merk Balea is mijn favoriet.

Bij de DM heb ik een aantal flessen heerlijk badzeep gehaald, die mijn zusje, moeder en ik ook gewoon onder de douche gebruiken. Het is een wat dikkere zeep, dus je hoeft je eigenlijk niet meer in te smeren na het douchen of badderen. Op de foto zie je de lavendel variant, maar we hebben ook de eucalyptus en dennenappel geur meegenomen. Een fles van 500 ml. kost €0,95.

Qua douchegel heb ik de Bebe granaatappel douchegel gekocht, die vinden we allemaal heel erg lekker. Ook deze is €0,95.

Verder heb ik nog wat scheermesjes gekocht, omdat die ook niet zo duur zijn, en ik vind ze prettig. In het zakje zitten er acht voor €1,95.

Ook heb ik een grote fles bodylotion gekocht, hij ruikt naar bloemen, en trekt snel in. De prijs weet ik niet meer, maar het was rond de €1-2,-

De deo’s vind ik heel erg goed! Balea komt elke keer met verschillende limeted editions, maar deze kers zit al een tijdje in het vaste assortiment. Meestal vind ik kersengeur niet zo lekker, maar deze vind ik echt heel erg lekker, en je blijft hem nog erg lang ruiken.
De prijs is €0,85.

Als laatste had ik bij de DM nog een flesje met Teatree olie gehaald. Mijn tante raadde het me de laatste keer dat ik daar was aan, om een paar druppels door m’n gezichtscrème te doen, wanneer ik veel last heb van acne. Ik vind het prettig werken. De prijs is €1,95.

DM heeft nu ook een online shop, dus het is super leuk om te kijken wat ze allemaal hebben.
https://www.dm.de/

In Bergisch Gladbach kwam ik in de winkel genaamd Müller, en daar hebben ze echt heel erg veel beauty producten. Hier zag ik Carmex lippenbalsem link, en het was echt heel goedkoop! De stick en het potje waren beide €1,95.

Mijn zusje heeft bij Tally Weijl een leuk shirtje gekocht. Deze was €12,99.
DSC03169

In Düren zat Rossmann, dat is eigenlijk hetzelfde als DM, maar ze hebben daar net weer wat andere dingen.
https://www.rossmann.de

DSC03336Goede

In deze winkel kwam ik het merk Isana tegen. Het doet me denken aan Balea van de DM. Het zijn allemaal douchegels, en ik ben benieuwd of ze lekker zijn.
Ook nam ik een fles Kneipp douchegel mee met citroen en munt geur.

DSC03332goede

Als laatste ben ik nog even bij de Lush geweest in Maastricht, en daar ben ik ook goed geslaagd.

Dit was de shoplog! Heb jij ook producten of merken die je graag in het buitenland koopt?

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

