Paperchase |Metal Photo Frame|

Nieuw, Tip

Hoi!

Dinsdag was ik met een vriendin lekker aan het kletsen, rondlopen en winkelen in Utrecht. We waren er allebei nog nooit geweest, maar we hebben het heel erg naar ons zin gehad.

We zijn even de V&D in gelopen, want het is altijd leuk om even door de spullen in de winkel te neuzen, en dat er toiletten zijn is ook super handig! haha!

We gingen de roltrap op, en ik werd super blij, want ik zag allemaal spulletjes van Paperchase. Ik zag het merk voor het eerst in de V&D in Den Haag, en toen had ik twee leuke dingen voor op reis gekocht link.

DSCN0360deze

Nu zag ik dit mooie fotolijstje staan, en die wilde ik niet laten liggen.
Het is een metalen lijst, met twee glasplaten erin geschoven. Deze kun je uit de lijst halen, en er een foto, kaart of ander plaatje tussen doen.

DSCN0369

Het metaal is volgends Paperchase ‘Avellino Copper’, wat ik rosé goud noem.
Aan de lijst is een met schroefjes bevestigde houder gemaakt, zodat hij rechtop kant staan.

DSCN0364

Ik vind dit fotolijstje echt heel erg mooi en simpel, maar toch opvallend.

DSCN0356

De prijs was €17,- en te koop bij de V&D. Je kunt het merk meestal vinden in de buurt van de School Campus.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Paperchase |Metal Photo Frame|

Geef een reactie

