Tag | Three Tings|

Tag

Hoi!

Ik zag een tijdje geleden de Three Things Tag op veracamilla.nl.
Het leek me leuk om deze tag ook in te vullen. Let’s Go!

Drie dingen in mijn tas:
-Een portemonnee
-Een deodorant
-Iets te eten, voor het geval ik trek krijg.

DSCN0370

Drie dingen op mijn bureau:
-Notieblok met pen
-Computer
-Een kaars

DSCN0372

Drie favorieten meubelen bij mij thuis:
-M’n bedje
-Kledingkast
-Ligstoel

Drie blogs die ik dagelijks bezoek:
Carmen In Zweden
Carmen heeft vijf jaar in Zweden gewoond, en nu studeert ze in Nederland. Ze post leuke stukjes over reizen, recepten, beauty, en alles wat ze interessant vind.

Beautygloss
Mascha is m’n grootste voorbeeld. Ze heeft een eigen website, en ze zet elke dag een vlog online.

Vera Camilla
Vera is een hele leuke nuchtere meid. Ze maakt mooie en duidelijke reviews, en ik geniet altijd van haar Youtube video’s.

Drie liedjes die ik niet uit m’n hoofd krijg:
-Brandon Flower – Can’t Deny My Love

-The Royal Concept – World On Fire

-Rooftop – Set It On Fire

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:
-Ik moet volgende week donderdag weer beginnen met school. Ik ben een beetje zenuwachtig ervoor, want dit is m’n tweede jaar, en de school heeft besloten, alle klassen om te gooien, dus ik zit straks weer met allemaal nieuwe mensen.
-Ik ga van de week een dagje lekker naar het strand, er word mooi weer voorspeld, dus ik heb er zin in!
-Dat de vakantie weer omgevlogen is! Hoe kan de tijd ineens zooo snel gaan!?

Drie favorieten sporten:
-Tennis/Badminton
-Hockey
-Frisbee

DSCN0382

Drie dingen waar ik gelukkig van word:
-Lachen
-Mooi weer
-Uitslapen

Drie favorieten quotes:
-When one door closes, another opens.
-If you can’t stop thinking about it, don’t stop working for it.
-Be brave.

Drie vakantie bestemmingen:
-Londen
-Amerika
-Duitsland

DSCN0376

Drie dingen die ik dit jaar wil doen:
-Meer afspreken met mensen.
-Arrow seizoen 3 kijken.
-Leuke stukjes schrijven voor Saspiration.

Dit was de Three Things Tag! Ik hoop dat je hem leuk vond, en vul hem vooral ook zelf in!

Xoxo Saspiration.

Geef een reactie

