High-end parfum in een ander flesje |Bargello|

Bargello, Beauty, Breda, Daisy, Marc Jacobs, Parfum

Hoi!

Vandaag een artikel over een High-end parfum, maar dan net een ander flesje.

DSCN0517

Deze zomervakantie liep ik met mijn familie door een winkelstraat in Breda. We kwamen langs een winkel genaamd Bargello. Op het raam stond: Merkparfums voor €16,99.

Ik geloofde het niet echt, maar we zijn toch even de winkel ingelopen om te kijken. Het was een klein winkeltje met allemaal dezelfde parfumflesjes, zonder naam erop, alleen een nummer. Het is dus de bedoeling om de medewerker te vragen naar het parfum waar jij in bent geïnteresseerd.

De mevrouw achter de toonbank vroeg of ze ons kon helpen, en wij waren benieuwd of ze Marc Jacobs parfums had. Ze had er twee: Daisy en Lola.

We wilden Daisy graag testen, en het rook inderdaad naar het Daisy parfum van Marc Jacobs!

DSCN0514
(De ingrediëntenlijst)

Mijn zusje wilden het parfum al een hele tijd hebben, dus besloten we het te proberen. Het is dus een eau de parfum. Ze heeft hem nu al een aantal keer gebruikt, en de geur blijft goed hangen. Wanneer je hem om 9 uur op sprayt, ruik je hem om 5 uur s ‘middags nog. Dit vind ik wel positief.

Jammer is wel dat het flesje een beetje saai is, maar als je dat niet zo heel belangrijk vind, is dat niet zo heel erg.

De fles heeft een verstuiver, zodat je het goed op je lichaam kunt sprayen.
Er zit 55 ml. in het flesje.

DSCN0525

De mevrouw vertelde ons dat er meerde winkels zijn, onder andere in Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, Utrecht, Nijmegen en Rotterdam.

Ik heb op hun site een lijst met de parfums gevonden die ze verkopen http://bargelloperfumes.com/products.html

Mijn zusje en ik zijn erg enthousiast over Bargello, en zouden de volgende keer dat we de winkel tegen komen, een nieuw parfum aan willen schaffen.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

