Rub Rub Rub Showercrub |Lush|

Beauty

Hoi!

Vandaag een artikel over Rub Rub Rub Shower Scrub van Lush.

DSCN0598

Ik kende de Ocean Salt scrub van Lush al, die bedoeld is voor je lichaam en gezicht. En dan heb je ook nog Buffy voor het lichaam die heerlijk is voor in de winter, omdat hij een laagje olie op de huid achterlaat.

Maar nu besloot ik eens voor iets anders te gaan, en voornamelijk een scrub voor het lichaam.

Nu viel m’n oog op Rub Rub Rub, een grote pot met een blauwe scrub erin.
Zoals altijd staat er op het etiket hoe je het product gebruikt, en de ingrediëntenlijst.

DSCN0603 DSCN0602

Ik vind een scrub het prettigste werken op een natte huid. Zelf ben ik altijd iemand die snel te hard scrubt, maar bij deze scrub is dat niet zo erg, want de korreltjes zijn heel erg fijn.

DSCN0613

Nadat ik m’n huid nat heb gemaakt, masseer ik de scrub een aantal keer over mijn huid. Daarna spoel ik het af, en m’n huid is meteen héél erg glad en zacht! Ik hoef me na het douchen eigenlijk niet meer in te smeren.

DSCN0606

De geur vind ik lastig te omschrijven, omdat ik nog nooit zoiets geroken heb. Lush omschrijft het als citroen met mimosabloesem, en die laatste is een onbekende geur voor mij, dus daar komt het denk door.
De geur blijft na het scrubben nog een tijdje licht hangen, wat ik persoonlijk erg lekker vind.

Ik ben heel positief over deze scrub, en ik zou hem zeker nog een keertje kopen.

In de pot zit 330 gr. en de prijs is €14,70.
Te koop bij Lush in de winkel en de webshop.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Rub Rub Rub Showercrub |Lush|

Geef een reactie

