Nieuwe Lush producten waar ik benieuwd naar ben

Beauty, Lush

Hoi!

Yes! Lush heeft nieuwe producten in de winkel en de webshop!
Daarom vandaag een artikel met nieuwe Lush producten, waar ik erg benieuwd naar ben. Let’s Go!

Lush Frozen1
|Frozen – Bad Bomb – €5,95|
Deze Bad Bomb heeft de geur van Neroli, Roos en Grapefruit.

Lush Intergalactic1
|Intergalactic – Bad Bomb – €5,95|
Deze Bad Bomb lijkt me echt héél erg lekker! Vooral wanneer je een lange dag achter de rug hebt, en gewoon even lekker in bad wilt liggen. De geur geeft je een oppepper omdat hij naar pepermunt en grapefruit ruikt, maar tegelijkertijd ook een beetje houtachtig.

Lush The Experimenter1
|The Experimenter – Bad Bomb – €5,95|
Deze Bad Bomb heb ik al een paar keer voorbij zien komen bij verschillende bloggers en Youtubers. Wanneer je hem in bad gooit, komen er heel veel verschillende kleuren vrij!

Lush Comforter1
|The Comforter – Shower Cream – €8,50 100gr.|
Er was van de Comforter al een Bubble Bar met een heerlijke Casisgeur, en nu dus ook in een Shower Cream!

Lush Love and Light1
|Love and Light – Handcrème – €13,95 100gr.|
De herfst en de winter komen er weer aan, dus dat betekend schrale handen voor mij.
Love and Light is een lichte handcrème die je ook voor je lichaam kunt gebruiken. Ik vind het altijd prettig als een crème snel intrekt, dus ik ben benieuwd of deze dat ook doet. Hij ruikt naar Neroli en Cacoaboter.

Lush RubRubRubBodyScrub1
|Rub Rub Rub – Solid Scrub – €9,95 100gr.|
Laats heb ik een stukje geschreven over Rub Rub Rub die ik heel erg fijn vind. Dit waren de producten! Er zijn nog veel meer nieuwe producten, die je kunt bekijken op de website:
https://www.lush.nl/shop/product/category/path/196/nieuw

Welke Lush producten zou jij graag willen proberen?

Xoxo Saspiration

(Alle foto’s in dit artikel zijn van www.Lush.nl)

Geef een reactie

