|August Favorites|

Favorieten

Hoi!

Vandaag laat ik mijn favorieten van augustus zien op het gebied van beauty, food en series/films. Let’s Go!

💄Beauty:

DSCN0628

De eerste favoriet deze maand is The Fab Pore van Soap & Glory.
Dit is een moisturiser voor je gezicht, en bedoeld voor de vette tot gecombineerde huid.
Ik heb snel last van een glimmend gezicht, en deze crème helpt hier goed tegen. Hier komt binnenkort nog een apart artikel van.

DSCN0651

Verder zijn mijn zusje en ik erg enthousiast geworden over deze manier van ontharen:
Dit zijn een soort zachte schuurpapiertjes, die pijnloos ongewenste haartjes weghaalt.
Je doet je hand door het papier, en daarna ga je vier keer rechtsom en vier keer linksom over dezelfde plek heen.
Geloof het of niet, je haartjes zijn daarna echt weg! Wij hebben gemerkt, dat dit eigenlijk het beste werkt op de benen. Op de oksels kan wel, maar dat gaat lastig, omdat het geen plat oppervlakte is.
Je kunt dit kopen bij de drogisterij. Deze komen bij het Kruidvat vandaan voor €5,05.

DSCN0660

De laatste favoriet is de Limited Edition Douchegel van Kneipp, en dan de variant ‘Zomergevoel’.
Ik heb hier al een keer een artikel over geschreven link.
Ondertussen hebben we er nog een fles bij gekocht, omdat we hem allemaal erg lekker vinden. De geur is gewoon zomers hahaha!

🍕Food:

Deze maand heb ik niet een bepaald product gehad als favoriet, maar iets anders, namelijk een restaurant en een activiteit.

Het restaurant heet Firma Pickles – Burgers & Wines, Drieharingstraat 1 te Utrecht.

Ik heb daar deze maand een heerlijke Smoked BBQ burger gegeten (helaas geen foto van gemaakt). Maar neem zeker even een kijkje op hun site http://www.firmapickles.nl, en je kunt ook de menukaart bekijken.

2015-08-18 18.00.54

🍕De tweede food favoriet is een picknick houden op het strand.

Het leek mij en een vriendin gezellig om een dagje naar het strand te gaan. Later besloten we dat het misschien nog leuker was om een picknick te houden. M’n zusje was die dag ook vrij, dus die ging ook gezellig mee.

Ik zie wel eens video’s voorbij komen op YouTube waar mensen allerlei eten maken, en het zo makkelijk laten lijken, ze nemen lantaarntjes en kussentjes mee, maar is dat in het echte leven ook zo?

Ik ben op Pinterest en YouTube gaan kijken om inspiratie op te doen, maar daar staan zoveel ideeën op dat we uiteindelijk gewoon de supermarkt ingelopen zijn met onze eigen ideeën. Wat we uiteindelijk gemaakt hebben:
-Miniworstenbroodjes.
-Wraps met kipfilet, Philadelphia en rucola. En nog een variant met cervelaat, kruidenkaas en rucola.
-Stokbrood met kruidenkaas.
-Fruitsalade
-Chips
-En fruitwater, water met schijfjes citroen en limoen.
Heel simpel, maar wel heel erg lekker en gezellig!

DSCN0425

🍹Drinken:

Op vakantie drink ik graag Johannesbeere. Het is een bessendrank, gemaakt van rode en zwarte aalbessen. De drank is een beetje zuur, maar echt heel erg lekker!

Ook heb ik een paar keer water met schijfjes citroen en limoen gemaakt, dat vind ik ook super lekker in de zomer.

🎧Muziek:

Marina Kaye – Homeless

Zara Larsson – Bad Boys

One Direction – Drag Me Down

🎬Series/Films:
Secrets and Lies US:
Deze serie gaat over Ben Crawford, een echtgenoot en vader. Op een ochtend gaat hij een stukje hardlopen, en vind hij zijn overbuurjongen dood in het bos. Hij word meteen de hoofdverdachte, en gaat er alles aan doen om de echte moordenaar te vinden.

Ik heb deze serie in twee dagen afgekeken, omdat ik het zoooo goed vond. Elke keer denk je dat je weet wie het gedaan heeft, maar dan draait het verhaal weer helemaal om, dat je er niet zo zeker meer van bent.
Het zijn tien afleveringen van ongeveer 40 minuten.

Secrets And Lies US
bron

Dit waren mijn favorieten van deze maand! Wat waren jouw favorieten?

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

