Boeken |Callie and Kayden|

Boeken

Hoi!

Vandaag een artikel over twee boeken die ik geweldig vond. Beide zijn ze geschreven door Jessica Sorensen.

Het eerste boek heet ‘Het Lot Van Callie & Kayden’.

9200000011675297

Callie wordt op haar twaalfde verjaardag alles ontnomen. Het gevolg is dat ze zich gevoelsmatig afsluit en zweert nooit te vertellen wat haar is overkomen. Jaren later domineert haar pijnlijke verleden echter nog steeds Callie’s dagelijks leven. Alles verandert als ze de mysterieuze en aantrekkelijke Kayden ontmoet die net als zij is gewend aan lijden in stilte. Kayden doet er alles aan met Callie bevriend te raken, ook al blijft zij afstandelijk en in zichzelf gekeerd. Hoe meer Kayden probeert deel van haar leven te worden, hoe duidelijker het wordt dat Callie moet worden gered. bron

Ik heb dit boek in twee dagen uitgelezen, zo goed vond ik het. De schrijfster zorgt ervoor dat je heel erg met beide personen meeleeft, en ik wilde er dolgraag achterkomen hoe het afliep. Helaas kon ik er zelf al vrij snel achter komen wat er met Callie gebeurd is, maar dat stoorde me eigenlijk niet.

Het tweede boek is het vervolg, genaamd ‘De Redding van Callie & Kayden’.

9200000011694575

Kayden is opgenomen in een ziekenhuis en het is onduidelijk wat met hem aan de hand is. Callie maakt zich verschrikkelijke zorgen, maar ze mag niet bij hem in de buurt komen. Iedereen wil de twee bij elkaar vandaan houden. Ondertussen is er aangifte tegen Kayden gedaan en is Callie de enige die hem kan redden, met haar getuigenis. Maar dat zal Kayden nooit van haar vragen, want dan moet ze haar eigen geheimen prijsgeven. In De redding van Callie en Kayden wordt de liefde van C&K nog verder op de proef gesteld. Vinden ze een manier om elkaar weer te zien, en te redden, of raken ze voorgoed van elkaar vervreemd? Jonge liefde was nog nooit zo spannend. bron

Ook dit boek heb ik binnen een paar dagen met veel plezier uitgelezen. Het was net zoals het eerste boek dat je graag wilt weten hoe het verder gaat, en dus maar blijft lezen. Het eerste boek vond ik het uiteindelijk wel het leukste.

Houd je een beetje van spannende romantische boeken? Dan zou ik deze zeker een keertje lezen!

Xoxo Saspiration.

Geef een reactie

