|Soap & Glory| The Fab Pore

Beauty

Soap & Glory
Hoi!

Vandaag een artikel over een gezichtscrème die ik op dit moment graag gebruik. Ik ben altijd wel crèmes voor m’n gezicht aan het uitproberen, omdat ik de allerbeste nog niet gevonden heb.

Ik heb een gekke huid. De ene keer is hij heel erg vet, en glimmend, maar als ik dan een crème gebruik tegen de vette huid, is het snel al droog met velletjes. En een te vette crème, is niet zo prettig tegen mijn acne.

Soap & Glory3

Vorige zomer was ik in Engeland in Boots aan het neuzen tussen de Soap & Glory producten. Daar zag ik dit doosje staan. De verpakking zelf sprak me niet zoveel aan, maar de naam wel: ‘The Fab Pore’, en onderaan in het klein staat: for oily/combination skin.

Soap & Glory1 (De ingrediëntenlijst)

De crème heeft is stevig, maar wel vrij luchtig. Het heeft een groenige kleur, en de geur vind ik wel lekker, een beetje poederig.
Ik breng de creme aan op mijn gereinigde huid met mijn vingers. Het smeert lekker uit, en trekt vrij snel in.
Mijn gezicht is daarna lekker zacht en glad.
Ik merk dat mijn voorhoofd en kin gedurende de dag, een beetje vettig worden, maar dit is met name als ik het erg warm heb gehad.
Mijn wangen, de huid tussen mijn wenkbrauwen, en de zijkant van mijn neus, zijn in tegendeel juist een beetje droog.

Soap & Glory5

Al met al gebruik ik The Fab Pore graag, omdat ik het idee heb dat hij ervoor zorgt dat mijn puistjes niet erger worden, en mijn huid niet laat glimmen, wat ik heel erg fijn vind.

Soap & Glory22 Soap & Glory4

The Fab Pore is te koop in Engeland voor £12.- en in Duitsland €19,99.
Er zit 50 ml in de tube.

Heb jij al een keert iets van Soap & Glory geprobeerd?

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|Soap & Glory| The Fab Pore

Geef een reactie

