Paperchase |Fotoboek|

Boeken

Hoi!

Volgends mij heb ik een verslaving aan spullen van Paperchase..
Ik was vroeg klaar met school, en mijn zusje had een tussenuur, dus besloten we lekker wat te gaan drinken bij de Starbucks.
Daarna hadden we nog wat tijd over, en zijn we even door de Bijenkorf gaan struinen.

Daar vonden we Paperchase, een heel leuk Engels merk. Ze verkopen fotolijstjes, fotoboeken, kaarten, notitieboeken, agenda’s, etui’s, en nog veel meer.

DSCN0732

We zagen bij de fotoboeken, dit exemplaar liggen, die mij erg aansprak.
Ik keek er even in, en vond dat hij erg mooi ingedeeld was.
Het zijn allemaal dezelfde bladen, waar je een foto op kunt plakken, de datum erbij kunt zetten, en een klein verhaaltje.
Ik vind dit leuker dan bijvoorbeeld een insteekmapje.
Er is plek voor een foto op de voor -en achterkant van een bladzijde

DSCN0730

Ik kan dit fotoboek helaas niet op de Paperchase website vinden, maar de de prijs was €11,-. Ik denk dat er ongeveer 150-160 foto’s in kunnen.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Paperchase |Fotoboek|

Geef een reactie

