Hema |Volume Mascara|

Beauty

Hoi!

Vandaag een artikel over de Volume Mascara van de Hema.

Mijn favoriete mascara is de 2000 calorie waterproof mascara van Maxfactor. Deze zorgt ervoor dat mijn wimpers goed separeren, en de krul vast houd. Ook vind ik de Benefit They’re Real mascara fijn.

Helaas is de laatste op gegaan, en waterproof mascara gebruik ik het liefste even zo min mogelijk.

Ik heb lastige wimpers, omdat ze best zwaar zijn, en snel naar beneden kunnen staan. Ook kunnen er snel tussen mijn wimpers klontjes ontstaan, en plakken ze aan elkaar.
Eens kijken wat deze mascara voor mijn wimpers doet:

DSCN0735

Allereerst de verpakking:
De huls is niet bijzonder, gewoon naturel. Hij is niet zo aantrekkelijk, maar dat vind ik niet het allerbelangrijkste.

DSCN0738

Verder staat er nog wat informatie op de huls.

DSCN0745

Het borsteltje heeft haartjes en ziet er een beetje uit als een kerstboom, hij is dik aan de onderkant, en word naar boven steeds smaller. De ruimte tussen de haartjes is best groot, ik ben benieuwd of dit borsteltje geen klontjes gaat geven.

Voordat ik de mascara aanbreng, krul ik mijn wimpers met een wimperkruller. Daarna probeer ik met het borsteltje zo dicht mogelijk bij het begin van de wimper de mascara aan te brengen omhoog naar het puntje. Ik merkte meteen al dat m’n wimpers een beetje aan elkaar bleven plakken. Daarom ben ik er nog een keer overheen gegaan, maar dit keer deed ik tijdens het omhoog brengen van het borsteltje mijn hand licht heen en weer van links naar rechts.

Deze Deze1

Dit is het resultaat. Ik ben niet blij verrast, maar ook niet teleur gesteld. M’n wimpers plakte nog steeds een beetje tegen elkaar, en helaas ook wat kleine klontjes. Toen de mascara was opgedroogd, ben ik er nog even met mijn vinger langs gegaan, en toen separeerde de wimpers nog wel een beetje.

Ik heb de mascara rond 6.30 uur opgedaan, en rond 15.00 uur merkte ik dat er wat zwarte spikkeltjes rond mijn ogen zaten. Hij blijft jammer genoeg niet lang zitten.

Wat volume betreft doet hij niet heel veel voor mijn wimpers, maar hij verlengt de wimpers wel goed.

De Volume Mascara is €4,-.

Heb jij ervaring met mascara’s van de Hema?

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Hema |Volume Mascara|

  1. Oh wat balen zeg! Ik ben altijd super fan van de nagellakjes van Hema, dus ik hoopte dat de mascara ook goed zou zijn… Voorlopig hou ik het dan nog maar even bij mijn Hyperlash mascara van Smashbox haha! Bedankt voor het delen van deze review, anders was er een grote kans dat ik hem had gekocht haha! Liefs

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

