Two Things |The Sting|

Fashion

Hoi!

Vandaag een artikel over twee items die mijn zusje en ik bij The Sting hebben gekocht.

Wij zijn gek op The Sting. Ze verkopen kleding van allerlei merken, dus er hangt altijd wel iets bij dat je leuk vind. Het enige nadeel is soms de prijs, maar de kwaliteit is altijd goed. Ik doe vaak jaren met een kledingstuk.

Het eerste kledingstuk is een winterjas van mijn zusje.
Dit is een winterjas van The Sting Essentials.

DSCN0892

Hij is donkerblauw en heeft een capuchon met nep-bond eromheen.
De jas gaat dicht met een goudkleurige rits, en heeft ook nog vier knopen met lusjes.
Er zitten twee zakken in met een drukknopje, en als je hem draagt, zit er in de linker mauw, nog een kleine rits en een zakje.

DSCN0887

In de het middenstuk zit een lekkere zachte wol, helaas niet in de mauwen. Dit zit ook in de capuchon, dus tijdens de koudere dagen, heb je niet zo snel een koud hoofd!

DSCN0893

Het tweede item is een sjaal. In de herfst en de winter draag ik bijna elke dag een sjaal. Deze sjaal viel me al snel op in de winkel. Hij is lekker dik, en lang. De kleuren en patronen vind ik erg leuk en apart.
Hij is van The Sting Accessories.

DSCN0873

Dit waren onze twee aankopen!
The Sting heeft een Webshop, dus als je nieuwsgierig bent, neem dan vooral even een kijkje!

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Two Things |The Sting|

Geef een reactie

