|Herfst Tag|

Tag

Hoi!

De zomer is helaas voorbij, maar elk seizoen heeft wel iets leuks. Vandaag vul ik de Herfst Tag in! Let’s Go!

Wat vind je het leukst aan de herfst?
Het leukste aan de herfst vind ik dat de kaarsjes weer gezellig aan kunnen, omdat het eerder donker is. Verder vind ik het heerlijk om op de bank met een dekentje naar een film of serie te kijken. En ik vind het leuk dat je weer lekkere warme kleding aan kunt.

Wat is je favoriete drinken?
Thee en Koffie

foto

Wat is je favoriete geurkaars?
Ik houd vooral van gewone geurloze waxinelichtjes, maar af en toe een geurkaars vind ik ook wel leuk.
Op de foto hieronder zie je mijn favorieten:
De kaars links is van de Ikea, en ruikt naar koekjes.
In het midden staat een waxine lichtje, en het potje heb ik met Kerst gekregen. Hij is van buiten roze, en van binnen koper kleurig. In het donker is het effect erg leuk. Hij is van de V&D.
De rechter kaars is een geurkaars van Yankee Candle genaamd ‘Snow In Love’, en ruikt erg lekker, maar de geur is lastig te omschrijven.
Yankee Candle omschrijft het als ‘Liefde op het eerste gezicht, wanneer je snuffelt aan deze verslaving van pure winterse frisheid en warme boslucht, elke dag weer…’. Daar ben ik het wel mee eens.

DSCN1003

Wat is je favoriete lipstick kleur in de herfst?
Ik draag eigenlijk nooit lipstick, maar ik vind donker rood heel mooi.

Wat is je favoriete dagcrème in de herfst?
Ik verander mijn dagcrème niet echt vanwege een nieuw seizoen. Het is meer hoe mijn huid er op een bepaald moment aan toe is.
Heb ik veel last van een glimmende en vettige huid, dan gebruik ik de Soap & Glory ‘The Fab Pore’. En als mijn huid juist wat droog is, pak ik liever een wat dikkere voedende crème.

DSCN1015

Wat is je favoriete muziek?
Ik luister meestal naar popmuziek. De muziek die op de radio komt, vind ik altijd wel leuk, maar op gegeven moment word het een beetje saai, en ga ik opzoek naar leuke nieuwe nummers via verschillende Music Charts op Youtube.

Wat is je favoriete outfit om te dragen in de herfst?
Ik vind laagjes heel erg leuk om te dragen. Ik draag eigenlijk altijd een spijkerbroek, en verder bijvoorbeeld een vest, trui of jasje.

Wat wil je sowieso kopen?
Ik wil graag lekkere warme truien, vesten en sjaals kopen. OH en sloffen!

Sweater The Sting1Fluffy The Sting(The Sting)

Wat is je favoriete plaats?
Ik vind mijn warme bed heel fijn hihi. Maar uitstapjes naar bijvoorbeeld Hoofddorp, Amsterdam, Den Haag of Utrecht zijn ook heel leuk.
Verder vind ik het gezellig om uit eten te gaan, of een film te kijken in de bioscoop.

Dit was de Herfst tag! Voel je vrij om deze tag over te nemen, als je het leuk vind.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|Herfst Tag|

Geef een reactie

