September Favorites

Favorieten

Hoi!

Vandaag laat ik mijn favorieten van September zien op het gebied van beauty, eten, drinken, muziek en series/films. Let’s Go!

💄Beauty:

Ik heb deze maand vaak Tea Tree olie gebruikt. Ik meng 2-3 druppels door mijn gezichtscrème heen. Tea Tree werkt namelijk heel fijn tegen mijn acne. Het werkt bacteriedodend, en zorgt ervoor dat mijn gezicht minder rood is, en mijn pukkeltjes niet zo groot, en pijnlijk worden.

DSCN0636

Balea Krauter Bad Eukalyptus:

Deze maand had ik last van een verkoudheid, en dan vind ik Eucalyptus een hele prettige geur, omdat het de luchtwegen een beetje opent. Dit is eigenlijk een badzeep, maar ik vind hem ook prettig onder de douche.

DSCN0927

🍕Eten:
Eén woord: Speculaas!

DSCN0970

🍹Drinken:

Ik vind de Pumpkin Spice Latte van de Starbucks heel erg lekker!
Het is een kruidige koffie, met een beetje speculaas smaak.

foto

🎧Muziek:

Imagine Dragons – Roots

Kygo ft. Ella Henderson – Here For You

Sofia Carson – Rotten To The Core

🎬Films/Series:

Ik heb deze maand niet zo heel veel series of films gekeken, maar wel een leuk programma, namelijk Expeditie Robinson. Ik vind het elk jaar leuk om te kijken, en ik ben benieuwd wie er dit jaar wint!

Expeditie Robinson

Random:
Ik heb bijna altijd kouden voeten. Dus deze Panda is echt helemaal top voor mij. Als ik op de bank zit, of aan tafel, schuif ik mijn voeten erin, en zo blijven ze lekker warm.
DSCN0846

Dit waren mijn favorieten van deze maand. Wat waren jouw favorieten?

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

