Sally Hansen |Miracle Gel|

Beauty

Hoi!

Vandaag een review over de Sally Hanson Miracle Gel Nagellak.

Ik was vorig jaar bij het I LOVE BEAUTY event van misslipgloss, en daar was een stand van Sally Hanson met hun Miracle Gel nagellak, waarbij je geen lamp nodig hebt.
Ik werd erg nieuwsgierig, en besloot het te proberen.

De nagellak aanbrengen bestaat uit twee stappen:
Je brengt eerst de kleur aan, en daarna lak je een Top Coat er overheen.
Ik koos voor een donker rode kleur genaamd ‘Wine Stock’.

DSCN1012

De kwast vind ik erg prettig. Hij is breed, waardoor je nagel in 1 à 2 keer gelakt is.
De Top Coat is transparant, en heeft dezelfde kwast.

DSCN1013

In de beschrijving staat dat je geen basecoat nodig hebt, en meteen twee laagjes van de kleur kunt aanbrengen.
Wat heel belangrijk is, is dat je de nagellak eerst goed laat drogen, want als je er daarna met de Top Coat overheen gaat, maak je snel strepen.

DSCN1042

Ik heb drie laagjes gebruikt, want dan is de kleur nog wat donkerder, dat vond ik erg mooi.
Op sommige stukjes zitten wel iets lichtere plekken.

Op de dag dat ik mijn nagels had gelakt, moest ik ’s avonds werken. Ik heb drie uur vakken gevuld, en alles zat er nog helemaal op! Dat heb ik nog niet eerder gehad.

In totaal heeft de Miracle Gel er vijf dagen helemaal opgezeten, en ik heb drie dagen gewerkt. Ik vind dat de nagellak er goed op blijft zitten!

Ik heb bij een Workshop ook keer een roze kleur van de Miracle Gel geprobeerd (het nummer weet ik helaas niet), en daar was ik ook tevreden over, dus ik zou graag nog een aantal kleuren willen uitproberen.

De Miracle Gel kost €11,99 per stuk.

Xoxo Saspiration

5 gedachtes over “Sally Hansen |Miracle Gel|

Geef een reactie

