Shoplog |Lush|

Beauty, Lush, Shoplog

DSCN1113
Hoi!

Ik heb een tijdje geleden een artikel gemaakt over nieuwe Lush producten waar ik benieuwd naar ben. Nu ben ik laatst met m’n zusje naar Lush geweest, en heb een aantal producten gekocht. Het leek het mij leuk om mijn aankopen te laten zien!

We zijn naar de Lush in de Kalverstraat in A’dam gegaan, en de nieuwe producten vielen al snel op.

We liepen als eerst naar de Bad Bombs en Bubble Bars, en roken aan alles wat we nog nooit gezien hadden. We hebben uiteindelijk gekozen voor een aantal Bad Bombs, omdat wij die het leukste en lekkerste vinden in bad.

Dit is Frozen, hij ruikt naar neroli, roos en grapefruit.

DSCN1129

Dit is Intergalactic, hij ruikt naar pepermunt en grapefruit. Ook nog iets houtachtigs. Ik ben echt benieuwd hoe het badwater eruit gaat zien!.

DSCN1143

Deze oranje bal heet ‘Yoga Bomb’, en ruikt naar olibanum, kamfer en sandelhout. Een lekkere warme geur.

DSCN1146

Verder heb ik nog een gezichtsmasker meegenomen. Dit is Don’t Look At Me. De kleur valt erg op, en ik ben benieuwd of die net zo goed bevalt als de andere maskers.

DSCN1166

Ook heb ik een flesje van The Comforter Shower Gel in m’n mandje gedaan. Dit is de Shower Gel versie van The Comforter Bubble Bar die naar cassis ruikt, super lekker!

DSCN1152

Helaas hadden ze niet de meest interessante Bad Bomb van allemaal, namelijk The Experimenter. Gelukkig zit er nu op Amsterdam Centraal ook een Lush, dus daar zijn we nog even heen gegaan, en daar hadden ze hem nog wel! Hij ruikt naar vanille, tonka en vetivert.

DSCN1126

Als laatste nam ik dit grappige stokje mee, dat me doet denken aan warme chocolade melk. Het is een blokje dat je moet laten smelten in heet water, en daarna kunt gebruiken als haar masker. Er waren drie verschillende: Tangled, Kinky en Damaged. Ik koos Damaged, voor beschadigd haar. Ik ben hier erg benieuwd naar!

DSCN1117

Dit was de Lush shoplog! Heb jij al eens wat van Lush geprobeerd?

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Shoplog |Lush|

  1. Lush is zooo lekker! Ik ga morgen weer langs Lush in Amsterdam haha, even kijken naar de nieuwe collectie. Leuke producten heb je gekocht, en wat veel ook! Dat is een aanslag op je bankrekening denk ik? Ben benieuwd naar The Experimenter. Liefs

    Liked by 1 persoon

    1. Jaaa ik ben gek op Lush hihi! Het zijn inderdaad niet de goedkoopste producten, maar ik vind de kwaliteit wel erg goed.
      En vergeet niet, bij het inleveren van 5 zwarte potten, krijg je een gratis masker 😉

      Like

Geef een reactie

