Two Tings |Dille & Kamille|

Beauty, Two Things

Hoi!

Vandaag twee dingen die ik laatst bij Dille en Kamille heb gekocht.

Soms zie ik mensen over straat lopen met een stoffen tas waar Dille en Kamille op staat. Ik was er zelf eigenlijk nog nooit geweest. Dus toen ik er eenmaal een tegen kwam, ben ik even naar binnen gegaan. Ik was helemaal overdonderd door al het keukengerei dat hier te krijgen is. Zoveel spullen!

Een stukje verder in de winkel was er een gedeelte met badkamerspullen. Hier zag ik een potje honinglippenbalsem en een masker.
Beide producten trokken m’n aandacht, en ik besloot ze te kopen.

Ik begin bij het potje lippenbalsem:

Hij is van het merk W.S Robson’s. Dit bedrijf is een bijenboerderij genaamd ‘Chain Bridge Honey Farm’ uit Engeland.
Ze maken verschillende producten met de honing, waaronder dus ook lippenbalsem.
Ik koos voor de Heather Honey (heide honing) variant, maar er was ook een naturel honing lippenbalsem, en een manderijn variant.

DSCN0531

Ingrediëntenlijst:
Prunus dulcis (Almond Oil), Cera alba (Beeswax), Mel (Honey), Avena sativa (Oat Oil), Tocopherol (Vitamin E).

De lippenbalsem is vrij dik, maar als je het uitsmeert op je lippen, word het dunner en gladder, en is het makkelijk om het over je lippen te verdelen.

DSCN0534

Hij geeft een lichte glans op je lippen, en smaakt lekker naar honing -> surprise!
Hij blijft lang zitten, en maakt mijn lippen lekker zacht.

DSCN0547

De lippenbalsem is €6,95

Laino – Gezichtsmasker:

DSCN0557

Verder heb ik ook dit gezichtsmasker meegenomen om te proberen.
Het masker is van het merk ‘Laino’, waar ik nog niet eerder wat van geprobeerd heb.
Het is een Purifying & Balancing mask met groene klei en tea tree.
Ik ben fan van het groene klei maskers, en van tea tree, dus vandaar dat ik deze wilden uitproberen.
Het masker komt in een zakje, en er zit 12 gr. in.

DSCN0552

Op de achterkant van het zakje staat:
-Zuiverend masker voor een natuurlijk evenwicht.
-Groene klei – Etherische thee boomolie.
-Vette huid.
-Voor eenmalig gebruik.

En er staat ook een ingrediëntenlijst op.

DSCN1218

De kleur van het masker vond ik wel een beetje gek. Het is een mix tussen groen en geel, ik had het groener verwacht. De geur vond ik wel lekker, een beetje fris, en niet zo sterk.
Je kunt het masker er 10 – 15 minuten op laten.

DSCN1220

Je kunt hier op de foto misschien wel zien, dat ik in het midden wilde kijken of het al droog was, maar dat was het nog niet helemaal.
Dit is na 15 minuten.
Ik merkte dat hij op sommige plekken niet helemaal droogt. Dat kan komen omdat ik het er te dik opgesmeerd heb, maar dit stond op de site van Laino.

Ik haalde het masker eraf onder de douche, en mijn huid was daarna lekker zacht. Dat was een fijn gevoel, en ik smeerde mijn huid in met een gezicht crème.
De volgende dag zag mijn huid en rustig uit, met weinig roodheden.

Ik vond het masker fijn, maar ook weer niet zo goed, dat ik hem nog een keer zou kopen.

Het masker was €2,50

Dit waren mijn twee producten van Dille en Kamille. Ik vond het erg leuk om eens door de winkel te neuzen, en ik ga er zeker nog een keer naar binnen.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

