Loverdose by Diesel

Beauty

Hoi!

Vandaag een artikel over mijn favoriete parfum voor de herfst en de winter.
Ik denk dat het ongeveer 3 jaar geleden was dat ik aan dit parfum rook in de Douglas, en ben nu bijna op de helft van mijn tweede flesje. Ik vond het meteen een super lekkere warme, maar ook iets zoete geur, die me deed denken aan (ja je mag lachen) Sinterklaas snoepgoed.

Ken je die mix met pepernoten, hartjes en tumtummetjes door elkaar? Daar vind ik het naar ruiken, en ik vind het super lekker.
Elke keer als ik eraan ruik, denk ik aan de gezellige pakjesavonden die ik als kind had. De geur geeft dus eigenlijk een leuke herinnering.

DSCN0242

Behalve dat de geur lekker is, vind ik het flesje er ook mooi uitzien. Het is een paars hartvormig diamant die je op één zijde kunt neerleggen.

DSCN0250

De geur heeft noten van mandarijn, jasmijn, gardenia bloemblaadjes, en steranijs.
En warme noten van amber, vanille en hout.
Het is een iets stoerdere geur, maar wel vrouwelijk.

DSCN1279

Het parfum blijf je lang ruiken, als ik het rond 07:00 uur op sprayt, ruik je het tegen het einde van de middag nog licht. Dat vind ik prima.

Je kunt Loverdose bij verschillende parfumeries kopen, maar de prijzen kunnen nog wel eens verschillen. Het ligt tussen de €60,- en €70,- (50ml.)

Xoxo Saspiration

 

3 gedachtes over “Loverdose by Diesel

  1. Haha ik heb Loverdose Tattoo van Diesel en van dit geurtje ben ik heeel erg fan! Hij lijkt op Loverdose, maar hij ruikt dan nog net iets ‘stoerder’ en dat past wel bij mij. Leuk dat jij ook een geurtje van Diesel hebt! Liefs

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

