|Series Tag|

Tag

Hoi!

Het leek me leuk om vandaag weer een tag in te vullen. Dit keer een tag over series. Ik ben gek op series! Als ik er eenmaal inzit is het lastig om nog te stoppen met kijken. Ik houd het meest van spannende series, met een beetje fantasie, een beetje romantiek, en een beetje komedie.
Let’s Go!

Wat was de eerste serie die je volgde?
Dat was denk ik The Vampire Diaries.
Ik was 13 of 14 jaar, en vond Twilight echt heel erg leuk. Daarna kwam er  een serie over vampiers, en die wilde ik heel graag volgen, en nu volg ik het nog steeds.

Wat is je favoriete serie ooit?
Oei dat is echt moeilijk! Dan ga ik denk voor The Vampire Diaries, en Merlin.

VampireDiaries-040615 bron

Wat is je favoriete tv koppel uit een serie?
Ik ben altijd al fan geweest van Stefan en Elena.

Met welk personage zou jij wel eens op date willen?
Met Stefan van The Vampire Diaries, of Oliver van Arrow.

Welke series volg je op dit moment?
Ik volg op dit moment:
-Arrow
-The Flash
-Teen Wolf
-Pretty Little Liars
-Scream Queens
-Finding Carter
-Glee.

Flash-Arrow-TV-Crossover-Art bron

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Ik vond Merlin echt een hele leuke serie. Ik vond het jammer dat het eindigde, van mij hadden ze nog wel even door gemogen.

Welke serie wil je nog graag zien?
Ik zou graag een keertje aan de serie ‘Beauty and the Beast’ willen beginnen.
Het gaat over moordrechercheur Chaterine Chandler die als kind gezien heeft hoe haar moeder werd neergeschoten. Ze zou het zelf ook niet overleefd hebben als ze niet door iemand of iets gered werd. Nu ze volwassen is onderzoekt ze een moordzaak, waar ze stuit op Vincent Keller. Het rare is alleen dat hij volgens bronnen een aantal jaar geleden in de oorlog is omgekomen in Afghanistan..

Heb je al eens een serie (of enkele afleveringen) herbekeken?
Ja, ik heb wel een aantal series opnieuw bekeken. Dat kwam vooral doordat mijn zusje de serie ook wilden kijken, en ik dus weer opnieuw begon. Dit was het geval bij The Vampire Diaries, Pretty Little Liars en Teen Wolf. Verder hebben we samen twee keer alle seizoenen van Merlin opnieuw gekeken.

Z9ML57v bron

Welke serie heb je een tijdje gevolgd, en daarna opgegeven?
Ik heb vorig jaar 6 seizoenen gekeken van Smallville, maar ben er toen mee gestopt. Niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat ik iets anders wilden kijken. Ik zou het graag weer eens oppakken, want ik vond het echt leuk.

Met welk personage zou je van plaats willen ruilen?
Oké, het lijkt me leuk om een goed personage te kiezen, en een slechte.
Als goed personage zou ik The Flash willen zijn, omdat je dan sneller als het licht kunt rennen, en door de tijd kunt reizen.
En als slecht personage zou ik A willen zijn, omdat je dan echt het meest gestoorde spel ooit bedacht hebt.

Welke serie heb je helemaal van het begin tot het eind gekeken?
Merlin, de rest van de series die ik nu kijk, zijn nog niet geëindigd.

httpwww.aufabruf.netnetflix-merlin-staffeln-ab-sofort bron

Dit was de Serie Tag. Ik vond het erg leuk om in te vullen, en ik ben erg benieuwd naar jullie favoriete series!

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “|Series Tag|

Geef een reactie

