Autumn Essentials

Beauty, Essentials

DSCN1484
Hoi!

Het is eindelijk herfstvakantie!! Vandaag leek het me leuk om mijn autumn Essentials te laten zien. Oftewel, producten/spullen die ik graag gebruik om deze tijd van het jaar.

Ik begin met mijn gezicht:
Wanneer de koudere maanden er weer aankomen, word mijn gezicht iets droger en schraler. Ik ben nog opzoek naar een fijne crème die de droge plekjes voed, maar tegelijker tijd er ook voor zorgt dat ik er geen pukkels van krijg.
Op dit  moment gebruik ik The Fab Pore, maar die vind ik prettiger in de warmere seizoenen.

DSCN14971

Qua make-up hou ik het eigenlijk erg simpel. Ik gebruik een mascara van Benefit (They’re Real), een wenkbrauwpotlood van de Hema, en soms een BB cream (Sleek).
De prettigste manier om de BB cream aan te brengen, vind ik met de Real Techniques Sponge.
Op mijn lippen doe ik een dikke balsem van Purol.

DSCN1507

In bad gaan doe ik het liefste in de herfst en de winter. Om het nog leuker, en lekkerder te maken, gooi ik soms een Bad Bomb van Lush in het water (dit is de Experimenter). Er zitten veel glitters in, en ze maken je huid ook nog eens lekker zacht.

Maar ik heb niet altijd de tijd om een uitgebreid bad te nemen, dus na het douchen gebruik ik een lekkere dikke body butter, zodat mijn huid goed gevoed word, en lekker zacht is.
Mijn favoriet is op dit moment is The Richteous Butter van Soap & Glory.

Daarna doe ik een warme fleece pyjamabroek aan, van de Primark, een dikke trui, en mijn sloffen van Hunkemöller.

DSCN1498

Ik vind het leuk om dit seizoen rode en donker/bordeaux rode kleuren te dragen op mijn nagels. Deze twee zijn van Essie genaamd ‘Recessionista‘, en ‘Head Mistress’.

Mijn favoriete parfum voor de herfst is Loverdose van Diesel.

DSCN1506

’s Avonds vind ik het heerlijk om op de bank te zitten, met de kaarsjes aan, een kopje thee, en een aflevering van Arrow. Dan is mijn herfst perfect.

Dit waren mijn autumn essentials! ik hoop dat je het leuk vond, en ik ben vooral erg benieuwd naar jouw essentials voor deze herfst.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Autumn Essentials

Geef een reactie

