Shoplog CentrO Oberhausen |Pimkie, Colloseum, Pull & Bear|

Shoplog

Hoi!

Een paar dagen geleden kon je de shoplog van Lush al lezen, maar dat waren niet de enige aankopen in CentrO.
Mijn zusje en ik hebben namelijk ook nog kleding geshopt!

DSCN1583

Dit blousje heb ik gekocht bij Pimkie. Ze hadden veel leuke kleding deze keer! Het moet een beetje meezitten of je iets leuks vind.
Deze leek mij erg leuk om te dragen met een nep bond giletje dat ik vorig jaar heb gekocht.

DSCN1596

Mijn zusje kocht deze trui. Heerlijk voor de herfst en de winter, en die gevlochten details vind ik heel erg leuk.

DSCN1593

Dit t-shirt komt ook van Pimkie, en is een mix tussen rood en bruin. Ik weet niet of deze kleur een naam heeft?
Er staan foto camera’s op, met daarnaast de tekst:
I walk, I look, I see, I stop, I photograph.

DSCN1587

We zijn ook nog even naar Pull & Bear geweest, en daar vond ik dit leuke shirtje. Het is net geen crop top, maar wel aan de iets korte kant.
Er staan drie zonnebloemen op met daaronder ‘I choose to shine’.
Niet echt geschikt om deze tijd van het jaar, maar met een lekker warm vest eroverheen kan het prima.

DSCN1592

Verder heeft mijn zusje een lekkere warme trui gekocht bij Pull & Bear.
Ik vind de kleur, en de details erg mooi.

DSCN1582
Als laatste kocht ik bij de winkel genaamd ‘Colloseum’ deze dikke trui.
Het is een wit met blauw gemêleerde trui, en van achteren iets langer dan van voor. De mauwen zijn omgeslagen, en van achter zit een rits, die een klein stukje open kan.

Dit waren alle aankopen van CentrO in Oberhausen.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

