MonthSpiration |Oktober|

Favorieten

Hoi!

Vandaag laat ik verschillende producten, en items zien op het gebied van beauty, eten, muziek, apps en series/films, die ik fijn, en leuk vond deze maand.
Misschien kun je er wat ideeën uit halen.

Beauty:

Lush – Don’t Look At Me
DSCN1166
Dit gezichtsmasker vond ik erg fijn deze maand. Er zit gemalen rijst in, dat lekker scrubt op de huid, wat ik erg lekker vind. Ik laat het masker er 15 minuten opzitten, en haal het er onder de douche weer af. Mijn gezicht is daarna lekker zacht, en fris.

Nivea Soft:
DSCN1750
De crème kun je voor alles gebruiken, je gezicht, je lichaam, en je handen.
Ik vind hem heel fijn om op mijn lichaam te smeren na het douchen. Het is een luchtige hydraterende crème, met de heerlijke Nivea geur. De crème trekt vrij snel in, en maakt mijn huid zacht.

Essie nagellak:
DSCN1763
Deze maand heb ik veel rode en donker rode nagellak gedragen.
Ik vind de kleur erg mooi dit seizoen. Mijn favorieten waren deze twee lakken van Essie. De linker heet ‘Dress To Kill’, en de rechter heet ‘Recessionista’.

Eten:
Oke, even een gekke favoriet, namelijk kaas.
En dan vooral jong belegen gatenkaas. Lekker op een cracker of een broodje.

Muziek:

Filous ft. James Hersey –  How Hard I Try

Series/Films:
Deze maand zijn we bezig met het kijken van Arrow seizoen drie. Ik vind het echt een hele goede serie, en ik hoop dat we het seizoen niet te snel afkijken, anders moeten we weer heel lang wachten tot het volgende seizoen.

App:
bestfriendsbron
Misschien ken je Marzia wel, de vriendin van Pewdiepie. Ze had het laatst in een vlog over het spel ‘Best Friends’.
Het spel gaat over een aantal wezentjes ‘Slugs’ die vredig leefde totdat er een meteoor insloeg, waardoor er een aantal veranderde in monsters. De Slugs moeten tegen de monsters vechten om hun families terug te zien.
Er zijn vijf verschillende Slugs, die je sterker kunt maken, en kunt laten evalueren. Hierdoor krijgen ze nieuwe mogelijkheden, en kom je de verschillende levels door.
Ik vind het een erg leuk spel om te spelen, en hij is gratis.

Dit waren mijn favorieten van deze maand!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

