Trend It Up | Eyedorable Mascara|

Beauty

Hoi!

Vandaag een stukje over een mascara van het merk ‘Trend It Up’ die ik laatst in de DM in Duitsland kocht.

Het merk wordt daar sinds kort verkocht, en ik kende het nog niet.
Er stond een mooi schap, en ik was erg benieuwd naar de mascara’s. Alle borsteltjes kon je zien en voelen, en uiteindelijk kwam ik op deze variant.
Dit is de Eyedorable Mascara – Lengtening & Definition.
Ik vind de buitenkant erg mooi. Simpel, maar opvallend door de oranje/rode dop.

DSCN1708

Het borsteltje is recht, en dat vind ik meestal de fijnste mascara’s. Verder is hij gemaakt van haartjes, die best wel ver uit elkaar staan.

DSCN1700

Eens kijken wat deze mascara voor mijn wimpers doet.
Op de eerste foto draag ik niks, en op de twee draag ik twee laagjes mascara.

Bij het aanbrengen heb ik geen last van klontjes, en de mascara droogt snel op.
Ik ben niet helemaal tevreden met het resultaat. Mijn wimpers zijn wel verlengt, maar niet zo mooi gesepareerd. Je ziet dat de wimpers aan elkaar blijven zitten.

Ik vind het jammer dat de krul niet zo heel groot is, maar die blijft bij mij eigenlijk alleen goed zitten met een waterproof mascara, dus hier ben ik blij mee.

DSCN1648 DSCN1652

Ik heb de mascara nu ongeveer twee weken gebruikt. Hierbij merk ik door de dag heen dat er af en toe zwarte stukjes mascara van m’n wimpers afvallen, en ik heb soms wat mascara op de waterlijn zitten. Dat vind ik jammer, want ik wil dat het de hele dag op z’n plek blijft zitten.

De mascara is er wel weer goed en snel af te halen.

De volgende keer dat ik weer bij DM ben, ga ik nog even verder neuzen in het schap van Trend It Up.

De prijs is wel erg fijn, deze is namelijk €3,95

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

