Speelgoed dat ik als kind zou hebben gevraagd voor Sint/Kerst

Lifestyle

Hoi!

Laatst zag ik op tv een reclame van nieuw speelgoed, waar ik echt van bewonderd was. Daarom leek het me leuk om een wat-ik-als-kind-zou-vragen-verlangenlijstje te maken met speelgoed die je nu kunt kopen, maar vroeger niet.

Crayola Picture Perfect:
Dit is heel erg leuk als je van tekenen houdt. Je kunt op het gele plankje een voorwerp zetten, zoals bijvoorbeeld een actiefiguur. Daarna kun je met behulp van de lens waardoor je heen kijkt, een projectie zien op het tekenpapier. Op deze manier kun je het voorwerp dat je ziet overtrekken, en daarna inkleuren.

Crayolabron

Elsa pop:
Ik was vroeger een hele grote fan van Barbie, en ik vind Frozen een leuke film, dus ik denk dat ik als kind graag een Elsa pop zou willen krijgen. Al hoewel ik haar ogen wel een beetje eng vind..
Elsa Popbron

Spider-Man mega web shooter:
Hoe grappig is dit! Een Spider-Man handschoen met een spuitbus waar ‘spinnenweb’ uitkomt. Ik zou dit overal op spuiten hahaha!
Spider-Man Mega Web Shooterbron

Playmobil City Life:
De Playmobil kan echt niet wegblijven. Als kind hebben mijn zusje en ik hier héél erg veel mee gespeeld, en we vinden het nog steeds leuk om in de winkel te kijken naar nieuw speelgoed dat ze uitbrengen.
Playmobil City Lifebron

Schetenjacht:
Haha tja wat kan ik zeggen.. Ik had dit als kind denk echt geweldig gevonden.
Schetenspelbron
Step Space Scooter:
Toen ik klein was had je alleen steps waarbij je af moest zetten. Dit ziet er echt leuk uit! En ik denk dat je hier heel erg hard mee kan.
Space Scooterbron

Messi Foot Bubbles:
Vroeger had ik helemaal geen interesse in voetbal, maar dit is wel heel cool. Je doet de sokken aan, en blaast een bel. Daarna kun je met die sokken de bel hooghouden zonder dat hij uit elkaar spat.
Messi Soccer Socksbron

Dit zou speelgoed kunnen zijn wat ik op mijn verlangenlijstje zou hebben gezet. Natuurlijk is het allemaal een grapje, en vind ik dat je dankbaar moet zijn met wat je hebt. Maar ik vond het erg leuk om te kijken waarmee kinderen van tegenwoordig spelen. Als speelgoed bedenker lijkt het me erg moeilijk om steeds maar weer iets origineels te verzinnen, en steeds meer kinderen krijgen op jongere leeftijd een telefoon of tablet.

Ik hoop dat je deze blogpost leuk vond.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Speelgoed dat ik als kind zou hebben gevraagd voor Sint/Kerst

Geef een reactie

