Nivea |Soft|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over een crème van Nivea die ik de laatste tijd veel gebruik.

Misschien ken je de grote blauwe Nivea pot wel, met de dikke crème erin.
Die heb ik altijd in huis, en is erg fijn. Maar de Nivea crème in de witte pot, vind ik eigenlijk nóg fijner.

DSCN1954

Dit is Nivea Soft. Het is een hydraterende crème die je kunt gebruiken voor je lichaam, handen en gezicht.

Op de zijkant van de pot staat:
Hydraterende crème voor een zachte, soepele huid.
Met Jojoba-Olie en Vitamine E. 

Ik smeer de crème vaak na het douchen over m’n hele lichaam. Ik vind het fijnste aan deze crème dat hij lekker luchtig is, en daardoor makkelijk uitsmeert over mijn huid. Hij trekt snel in, en blijft niet plakkerig.

De geur vind ik erg lekker. Hij heeft iets weg van de bekende Nivea geur, maar is toch net iets anders.

Ik heb het gevoel dat de crème langdurig op je huid zit zonder dat je er last van hebt. Vaak als ik de volgende avond onder de douche stap voel ik nog een zacht laagje op mijn huid zitten, wat dus van de crème is.

DSCN1951

Nivea Soft kun je kopen bij de drogist in verschillende maten.
In deze pot zit 300 ml en is rond de €6,-

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

