Roomspiration

Inspiratie

Hoi!

Nu de¬†tentamenweek¬†voorbij is, en de gewone lesweken weer begonnen zijn, heb ik weer wat meer tijd voor de leukere dingen. E√©n van die dingen is op Pinterest zoeken naar niet alleen taarten, en kleding inspiratie, maar ook naar idee√ęn¬†voor mijn slaapkamer. Ik wil namelijk graag¬†een nieuw behangetje op de muren.
Hieronder heb ik een aantal foto’s die ik daar vandaag gehaald heb.

Ik heb niet zo’n hele grote kamer. Er past een eenpersoons bed in, een kast, en een bureau. Verder heb ik drie deuren in deze ruimte, en een raam.
Kamer
Het lijkt me leuk om drie muren met een rustige kleur te behangen of te verven, en één muur met een patroon, afbeelding, of iets anders, waardoor deze opvalt. Het belangrijkste is eigenlijk dat de kamer niet kleiner lijkt, of dat de muren voor je gevoel op je af komen.

Ik vond deze foto, en vind dit marble patroon er erg leuk uitzien!b74a20ba0e16881fc995426dd6f002321

Ook deze foto’s trokken mijn aandacht. Ik vind √©√©n muur met een mooie afbeelding erg leuk.
4523_55e105809c8f0a113c224a76edc3b8c3.jpged667e26c892e345b3e5847af9045cc81

Ik vind witte muren ook erg leuk. Hier kun je nog alle kanten mee op.
Verschillende fotolijsten ophangen, en planken aan de muur waar je leuke en mooie voorwerpen opzet die voor jou belangrijk zijn.7d4a5a87bf1fa971515cd2edbb8fb3d3

Deze foto met het babyblauw, en de foto’s spreekt me ook wel aan.¬†Het lijkt me leuk om zelf een foto collage te maken op de muur of in een fotolijst.
6aa7bc4000bc895a9a000f7fdd68bd77.jpg

En natuurlijk komen er ook leuk lichtjes bij, dit vind ik er zo gezellig en knus uitzien.
1057954674c6eff697c1bbd52226b74b

Dit waren wat idee√ęn voor een nieuw behangetje aan de muur. Ik hoop dat je het leuk vond, en ik ben erg benieuwd naar wat voor soort/kleur behang jij hebt!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

