MonthSpiration |November|

MonthSpiration

Hoi!

Vandaag laat ik verschillende producten, en items zien op het gebied van beauty, eten, muziek, games en series/films, die ik fijn, en leuk vond deze maand.
Misschien kun je er wat ideeën uit halen.


Beauty:
Ik gebruik nu ongeveer 1,5 jaar de Invisibobble haar elastiekjes, en ik ben er nog steeds erg blij mee! Ze zorgen ervoor dat je geen knik in je haar krijgt, het haar minder snel afbreekt, en ik merk vooral dat ik minder haar meeneem als ik het elastiek er weer uithaal. Oh en ik raak ze niet zo snel meer kwijt!

DSCN2110.JPG

Lady Speed Stick
Deze deodorant kocht ik in de zomer in Den Haag, en ik ben fan! De geur is lekker, het trekt snel in, en hij werkt bij mij goed tegen transpiratievocht.
DSCN2113.JPG

Eten:
Deze chips heb ik al een paar keer gegeten, en ik vind ze echt super lekker!
Het is de Deli Market chips van de makers van Lays.
Er zijn drie soorten, maar deze met chorizo en uien vind ik het lekkerst.

DSCN2118.JPG

Drinken:
Deze maand hadden we Grenadine limonade in huis, en ik vind het heel erg lekker. Er zitten appels, vlierbessen en rozenbottel in.

DSCN2106.JPG

Muziek:
Meghan Trainor – Better When I’m Dancing
https://www.youtube.com/watch?v=pkCyfBibIbI

Series/Films:
Once Upon A Time
Ik ben deze maand begonnen met het kijken naar de serie ‘Once Upon A Time’. Het sprak me aan het begin niet zo heel erg aan, maar ik heb toch de gok gewaagd om het te gaan kijken, en ik vind het een leuke serie!

De serie gaat over een vervloekt stadje genaamd ‘Storybrooke’ waar de sprookjesfiguren gevangen zitten. Ze weten niet wie ze zijn, en ze kunnen ook niet weg. Totdat Emma Swan de stad binnenkomt, en de enige hoop is tot een happy end.

Once Upon A Timebron

Game:
The Sims 4
Vanaf klein af aan vind ik de Sims spellen al leuk. Ik speel ze soms een tijdje niet, en dan ineens weer voor een hele lange tijd wel. Deze maand heb ik veel Sims 4 gespeeld, en vond het daarom wel even leuke favoriet.

2015-11-29 19.16.19.jpg

Dit waren mijn favorieten van deze maand! Wat waren jouw favorieten?

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

