Mini-Shoplog Amsterdam

Geen categorie

Hoi!

Laatst ben ik naar het Amsterdam Foodfestival geweest, maar daarvoor heb ik nog even met Carmen in Amsterdam geshopt!
Het leek me leuk om dit te laten zien in een mini shoplog.

We zijn als eerst de Forever 21 in gegaan. Daar heb ik twee truien gekocht.
De eerste trui is een grijs met een klein zwart draad erdoorheen. De voorkant is korter dan de achterkant, en aan de zijkant zit een split die ongeveer tot m’n heupbot komt. Hij is lekker elastisch, en kriebelt niet.

DSCN2048.JPG
€24,-

De tweede trui is iets dunner en korter aan de voorkant, maar niet cropt.
Hij heeft zwart-witte strepen, een capuchon, en een buidel.

DSCN2052.JPG
€21,-

Ik ben natuurlijk ook nog even naar Lush gegaan, met het idee om niks te kopen. Helaas ben ik daar niet helemaal in geslaagd, maar heb geen producten voor mezelf gekocht (klap klap klap).
Dit is de bath bomb ‘Father Christmas’ en hij ruikt zoals beschreven staat op het etiket naar suikerspin. Een echte snoep geur. Erg lekker!

DSCN2115
€5,95

Als laatste kocht ik nog een zak met Kaneel-Truffel kruidnoten bij Van Delft. Eerlijk gezegd vind ik de kaneelsmaak bij de Truffel niet zo lekker. Volgende keer misschien een andere smaak proberen, stroopwafel klinkt me namelijk ook wel goed in de oren.

DSCN2170.JPG
€4,-

Dit was de mini-shoplog. Ik vind het altijd wel leuk om in Amsterdam te winkelen, omdat ze er andere winkels hebben die je niet zo vaak ziet. Winkel jij wel eens in Amsterdam?

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Mini-Shoplog Amsterdam

Geef een reactie

