Deluxe |Almond Crisp Mini Bites|

Food, Tip

Hoi!

Ik vind de Lidl een leuke supermarkt, vooral de producten die niet in het vaste assortiment zitten. Laatst was ik in de Lidl aan het kijken naar de producten die ze speciaal voor de kerst verkopen. Ik zag dit Deluxe/Delicieux doosje met chocolade mini bites in het schap staan en was er erg benieuwd, dus stopte ik het in m’n mandje.

Op de doos staat Almond Crisp Mini Bites, with chocolate flavourd coating.
Het zijn kleine knapperig gekrulde wafelkoekjes met op de bovenkant  stukjes amandel met daaroverheen een laagje chocolade.

DSCN2279

De mini bites komen in puur, melk en witte chocolade.

DSCN2293

Ik vind ze erg lekker! Je proeft de chocolade goed en de amandel met de wafel geeft het een lekkere bite.
Het enige wat ik jammer vind is dat ze echt mini zijn, en je ze in twee happen op hebt. Haha!
Een doos kost €2,49 en er zitten 18 mini bites in waarvan 6 in een smaak.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Deluxe |Almond Crisp Mini Bites|

Geef een reactie

