|Christmas Wishlist|

Inspiratie

Hoi!

Ik heb op verschillende blogs leuke wishlists voorbij zien komen voor de feestdagen. Het leek mij ook wel leuk om er een te maken, om wat inspiratie te geven, en ideetjes voor jezelf op te doen.

Parfum:Whislist Kerst Parfum.png
Roberto Cavalli – Paradiso
Ik vind dit een lekkere zomers ruikende avondgeur! Ook prima voor de winter.
Topnoten: Citrus, bergamot, mandarijn
Hartnoten: Wilde jasmijn
Basisnoten: Cipres, roze laurier, pijnboom

Guerlain – La Petite Robe Noir
Ook deze geur vind ik lekker als avondgeur, maar kan ook overdag.
Wanneer je hem opspuit ruikt hij eerst kruidig, maar na een tijdje verandert de geur naar een frisse limonade geur. Erg bijzonder!
Topnoten: Bergamot, amandel, kers en rode bes.
Hartnoten: Rozen, zwarte thee, Ta’if roos en zoethout.
Basisnoten: Anijs, tonkaboon, vanille, patchoeli en iris.

Tommy Hilfiger – Peach Blossom
Dit parfum vind ik lekker voor overdag. Het is een frisse bloemige geur.
Topnoten: Bergamot, witte perzik en zwarte bessen.
Hartnoten: Paarse iris, mimosa en vanille.
Basisnoten: Muskus, tonkabonen en kokos.

Boeken:
Whislist Kerst Boeken.png

Ik vind boeken lezen erg leuk. Vooral de Young Adult boeken trekken vaak mijn aandacht. Ik heb vier boeken op een rij gezet die ik graag een keer zou willen lezen.

Zoe Sugg – Girl Online On Tour
Ik heb het eerste boek van Zoe in de zomervakantie gelezen, en vond het een leuk verhaal, daarom ben ik erg benieuwd naar het vervolg!

Rainbow Rowell – Eleanor & Park
Dit boek sprak kwam ik een keer in de boekhandel tegen. Het gaat over Eleanor en Park die beide buitenbeentjes zijn en hoe ze elkaars liefde vinden en wat die betekent in een bijna liefdeloze buitenwereld. Het lijkt me een erg mooi boek.

Jandy Nelson – De Hemel Begint Bij Je voeten
Dit boek kwam ik ook in de boekhandel tegen, en de mevrouw zei dat het een erg mooi boek was. Volgens haar is het een goede tip om eerst ‘Ik Geef Je De Zon te lezen voordat je deze leest’.

Kiera Cass – De Selectie
Dit lijkt me ook een erg leuk boek om lekker op de bank mee te zitten.
Het verhaal gaat over America Singer die samen met 34 andere meisjes
moet strijden om in het paleis te wonen en om het hart te winnen van prins Maxon. Zij vindt het echter een nachtmerrie. Ze moet haar geheime liefde opgeven en haar thuis verlaten voor een strijd om een kroon die ze niet wil.

Kleding + Accessoire:
Whislist Kerst Kleding.png
Verder was ik nog even aan het rond kijken op de website van The Sting. Ik zag deze trui die ik erg leuk vind. Het is een ecru kleurige trui met kant in de mauwen.
Ook vind ik dit giletje met wit imitatiebond en leer erg leuk.
Als laatste zag ik deze sjaal bij Urban Outfitters met zakjes aan de uiteinde waar je je handen in kunt doen. Ik vind dit heel handig, omdat ik in mijn winterjas geen grote zakken heb.

Beauty:
Whislist Kerst Beauty.png
Ik vind de Sally Hansen Miracle gel nagellakken erg mooi, deze twee spreken mij aan. De blauwe heet ‘Tidel Wave nr 360’, en de roze heet ‘Pinky Promise nr 160’. Verder staat de mascara ‘They’re Real‘ook op mijn lijstje. Ik heb hem ooit in een mini size geprobeerd en vind hem erg fijn!

Games:
Whislist Kerst Games.png
Mijn zusje en ik vinden Just Dance erg leuk om te doen, en hebben dan ook altijd de nieuwe Just Dance op het verlangenlijstje staan.
Verder vind ik het erg leuk om de Sims 4 te spelen, en dit uitbreidingspakket lijkt mij een leuke toevoeging in het spel.

Dit was de wishlist! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en ik ben vooral benieuwd wat er op jouw verlanglijstje staat!

Xoxo Saspiration

6 gedachtes over “|Christmas Wishlist|

Geef een reactie

