Maybelline |Baby Lips – Balm & Blush|

Beauty

Hoi!

Ik liep van de week in de Dio Drogist om even lekker te neuzen tussen alle beauty producten. Bij het Maybelline schap trokken deze schattige potjes  mijn aandacht. Het zijn Baby Lips die je kunt gebruiken als lippenbalsem én als blush. Er waren vier kleuren en ik besloot er twee te proberen.

Dit zijn de kleuren 05’Booming Ruby’ en 01’Innocent Peach’.
DSCN2534.JPG

Innocent Peach is een lieve licht roze/perzik kleur. Het product glijd soepel over m’n lippen en wangen wat ik heel prettig vind. Wanneer je hem als blush gebruikt kun je hem in één streep op je wang zetten, en vervolgens in je huid deppen.
Deze Baby Lips is vrij doorzichtig en geeft een zacht roze kleur met kleine glitters erin. Er zit een licht fruitig smaakje aan, die ik lekker vind, en hij voed mijn lippen goed.

DSCN2530.JPG

Booming Ruby oogt als een rode kleur, maar is eigenlijk meer donker roze. Ik vind hem wel mooi! Ook deze is nog vrij doorzichtig en geeft een licht kleurtje op je lippen en wangen. Er zit hetzelfde fruitige smaakje aan als bij Innocent Peach.

DSCN2562.JPG

(links: Innocent Peach – rechts: Booming Ruby)
DSCN2539

Ik gebruik ze beide eigenlijk liever voor mijn lippen, omdat ik een blush in poedervorm toch prettiger vind, en op mijn wangen wat meer pigmentatie wil, en minder glans.
Verder vind ik ze wel fijn werken als lippenbalsem, maar na een tijdje zijn de zachte en gladde lippen, en de kleur wel weer verdwenen, dat is niet zo gek. Het uiteinde van de verpakking kun je goed vasthouden, en er zit een draaidop aan.

DSCN2528.JPG

Je kunt Baby Lips – Balm & Blush kopen bij de drogist voor €5,99 per stuk.

Xoxo Saspiration

 

5 gedachtes over “Maybelline |Baby Lips – Balm & Blush|

Geef een reactie

