|Christmas Tag|

Tag

Hoi!

Het duurt nu niet lang meer voordat het Kerst is, en daarom leek het mij leuk om een tag in te vullen. Het zijn elf vragen die allemaal met de kerst te maken hebben. Let’s Go!

1.Vier je kerst met vrienden, familie of allebei?
Ik vier Kerstmis altijd met familie. Meestal betekend dat met familie eten, en cadeautjes aan elkaar geven.

2.Hoe ziet je kerstboom eruit?
Wij hebben altijd een echte kerstboom. Vroeger hadden we allerlei dingen in de boom hangen, zoals verschillende gekleurde ballen, en poppetjes. Nu mijn zusje en ik wat ouder zijn, houden we het op witte/zilvere versiering.

DSCN24991

3.Heb je je huis nog verder versierd?
Het huis is aan de buitenkant niet versierd, maar binnen staan héél veel kaarsjes en een paar grappige poppetjes. Verder heb ik in mijn slaapkamer een gewoon lichtsnoer aan mijn bed, en een lichtsnoer met sneeuwmannetjes aan het plafond.

DSCN2486

4.Heb je leuke verhalen over kerst van vroeger?
Nee, niet echt leuke verhalen. We hebben eigenlijk altijd een soort traditie dat we ’s ochtends een uitgebreid ontbijtje eten, met warme broodjes, eieren en jus d’orange. En op één van de avonden gourmetten we.

5.Geef of krijg je cadeautjes met kerst en zo ja, hoe en wat?
We geven een paar cadeautjes aan elkaar, en die liggen al een paar dagen voor de kerst onder de kerstboom.

DSCN2502.JPG

6.Wat is je kerst make-up look?
Ik houd dit jaar mijn make-up minimaal met een beetje foundation of BB-cream, mascara en lippenbalsem.

7.Welke kerstfilm vind je het leukst?
Ik vind de film ’12 dogs for Christmas’ erg leuk om te kijken.

En de film ‘A princess for Christmas’.

8.Ga je liever op vakantie of blijf je thuis met kerst?
Ik ben nooit op vakantie geweest met kerst, dus ik denk thuis.

9.Wat is je favoriete kerstliedje?
Ik heb niet één specifiek liedje dat ik leuk vind, maar meerdere!
-Johnny Mathis – It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas
-Nick en Simon – Santa’s Party
-Andy Williams – It’s The Most Wonderful Time Of The Year.
-Dean Martin – Let It Snow
-Glee – Santa Claus Is Coming To Town
-Karmin – Sleigh Ride

10.Wat eet je het liefst met kerst?
Ik vind het erg lekker om te gourmetten, maar kip uit de oven is ook niet verkeerd, oeh en Carpaccio!!

11.Wat is je favoriete product in de Lush Kerstcollectie.
Voor onder de douche vind ik Snow Fairy erg lekker. En voor in bad de Bath Bomb ‘Shoot For The Stars’.

Dit was de Christmas Tag! Ik hoop dat je mooie en gezellige feestdagen hebt en als je het leuk vind vul de tag dan vooral zelf ook in!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|Christmas Tag|

Geef een reactie

